Läst tråden nu, alla tycker olika, men överallt där jag vatt i vårt avlånga land startas bråk till ca 80-90 % av babbar, visst finns det väldigt trevliga invandrare, känner en del, men många (nästan alla) är fega kräk som inte vågar slåss 1 mot 1, får de stryk kommer hämnd.
Min gamla skola var en fin skola, sen när jag gick i 8:an byggdes det en flyktingförläggning (albaner) i närheten, nu är skolan ett ghetto, de får inte ens spela nationalsången på avslutningen då det anses kränkande, då ska man fan slänga ut skiten, känner de som är yngre, de är rädda i skolan, fast de var 12 år gamla.
Det kommer gå till en viss gräns, sen kommer la nån ta det i egna händer t ex lasermannen, för det kan inte fortsätta så här
Själv bryr jag mig inte direkt, har bråkat en gång med en invandrare, det blev 1-0
Men fan det var det mest onödiga bråket i världen tror jag, fluppen kan intyga, jag ramlade i nissan, en flod, en iskall natt, ganska kul, sen skulle jag gå hem o byta om, då sa jag till ett par som satt på en bänk att det var kallt, direkt sa han att jag snackat skit om hans blonda tjej och skulle sparkas. Hon skrattade, sen lipade hon hahaha, jävla stjärna den killen var.