Silwer skrev:
skulle inte tro att det är dessa civiliserade europeiska länder det snackas om italienare kommer nog inte hit i mängder och lever på bidrag.
Precis, det är ju muslimerna som kommer hit o kladdar ner..... fortfarande: inte alla i samma kategori.
Det kommer ju tyskar o danskar med som förstör och rånar o har sig. Fast de är en minoritet i statistiken...... De syns alltså inte lika mycket.
Nån som har sett "The Boondock Saints" eller vad den hette? Länge sen jag såg den.
Borde man göra som de och sortera ut de onda människorna och bara radera dem från planeten? Hade man blivit mer omtyckt då?
Tror inte det........
Ni som hamnar i brtåk med dem och är rädda som fan för att de alltid är fler - var inte det. Det är DE som är rädda, vilket styrks genom att de drar kniv. Var försiktig med sånna as.
Skulle det komma ett gäng som ville slå ner mig hade jag försökt tala med dem och be dem förstå att de är fega as som bråkar i grupp men får gärna komma en och en åt gången så
"Lyckligt lottad" som jag är hamnar jag mycket sällan i bråk då jag har stor erfarenhet av att undvika det.
Till er som tar illa upp när ni hör ordet blatte utan att det är riktat mot er: Mogna lite och inse att era landsmän har förstört det för er men det betyder inte att just du är likadan. Visa hellre dina landsmän hur man ska beté sig då eftersom de har en missuppfattad bild av det hela.
Att ordet canaq är tabubelagt i Tyskland stämmer nog rätt bra. De har likvärdiga problem som vi har här med flyktingar m fl. och är lika trötta på de bidragstagande slöfockarna som vi är.
750RR