Så här är det....
Läs nu detta noga å inse fakta.
I mina ögon är det lika illa att säga "blatte, svarting etc.etc." som det är att bli kallad för tex svenneballe, svennebög svennehora. Eftersom ordet svarting rätt uppenbart är ett aggressivt ord riktat mot mörkhyade människor, så är det hets mot folkgrupp ,
MEN , även "svennehora" lr Canaq(motsvarande blatte fast mot ljushyade) lr hur d stavas som även det är riktat mot en speciell folkgrupp i detta fall "svenskar"( om man nu ens får säga "svenskar" utan att vara rasist..) så är det tydligen INTE hets mot folkgrupp. Detta är för mig en gåta...
Även om jag personligen unviker blåa linjen mot akalla/hjulsta på en lördag kväll, och har stark negativ inställning mot just de invandrare som lodar runt o ställer till med oreda, så kan jag ärligt säga att jag inte hyser agg mot alla invandrare, utan det är ju bara dom som går runt i gäng, dom som lever på och utnyttjar bidragssystemet som man stör sig på. Det finns förmodligen hur många trevliga invandrare som helst(även om dom inte verkar bo i förorterna) i förhållande till antalet invandrare, som det finns trevliga svenskar...
Även fast det är invandrarna som jag vet att jag själv och MÅNGA MÅNGA andra skyller på för allt sattyg som dom gör, så är det egentligen SOSSARNAS fel... Idén med att ta in hur många som helst, och bara dumpa dom på ett ställe där det är omöjligt för en invandrare att integreras i det svenska samhället, håller inte längre. Jag anser att man borde skära ner på invandringen och istället fokusera på dom invandrare vi har och försöka få dom integrerade!!!!!!!!
Det var allt för mig, tack.