SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ända 240'n jag kört B200(?) med automat. Utmärke sig genom att inte ha någon som helst effekt någonstans i registret.
Varningen har några bilmärken satt som option, tror det var VW Amarok som också hade det... Helt Idiotiskt!Avensis kombi 2017:
Hatar att den inte har varning för låg spolarvätskenivå. Det har tom min gamla Merca.
Avensis kombi 2017:
Hatar att den inte har varning för låg spolarvätskenivå. Det har tom min gamla Merca. Borde vara lag på det... Stött på fler moderna bilar som saknar det. Ofattbart! Det är ju inget man kollar varje dag, och det tar alltid slut vid fel tillfälle. Då blir jag helt nojig och toppar spolarvätskan hela tiden, tills jag tröttnar. Tillbaka till ruta ett...
Åtminstone den 300TE jag hade en gång i världen hade dessutom en kylvätskeslinga in i spolarvätskebehållaren. Kombinerat med elvärmda munstycken borgade det för bra funktion även vid saltslaskiga minusgrader.
Buy quality, cry once
Standard har jag för mig på alla 124-modeller, aldrig stött på en utan, och jag har haft många. Det var bättre förr. Uppvärmd spolarvätska är så jävla bra, smälter insekter på sommaren och är inte så dumt på vintern heller.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|