Denna eviga bakfylla!

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Ort
Skogarna...
Hoj
Såld...
sven666 skrev:
vissa har fan tur.. jag blir ALLTID bakfull å spyr som en gris :död slår aldrig fel att vakna hemma hos nån "ny" människa å sen behöva spedera morgonen på toaletten... sssssssmokin!

nåt som funkar bra är att gå upp så tidigt att du fortfarande är full, dra en folköl och sen bara lira tvspel eller nåt tills man e nykter.. det är sovat som är boven i dramat :nicka

Gjör du det blir du alkis :tummenupp
Iaf om det jag hört stämmer

Nä... nu ska jag festa :fyllisar
 
Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ge fan i o drick! Eller drick måttligt!! Detta ordspråk stämmer faktiskt "Varje dag är för värdefull för att vara bakfull"

Som 2 barnsfar så har man inte tid o ork att vara bakfull, vin är perfekt att dricka, ett glas åt frugan o resten åt mig :tungan , lagom avslappnad blir man och ALDRIG bakfull!!!
 

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Till och bröja med, rödvin är livsfarligt, det är mycket gott, men så är det ju gjort av ruttna vindruvor som någon person gått och trampat i, innehåller konstiga fruktsysror och grejjor. Dricker jag rödvin när jag krökar på ordentligt så är jag död dagen efter. Detta misstaget gjorde jag igår, igen. Det är inte så där jätte lustigt när man spytt så jävla mycket att t.o.m. gallan tagit slut. Detta hände tyvärr inte hemma vilket inte var lika kul. Citat "har du varit och spytt nu igen?"

Men brukar alltid göra så när jag kommer hem om jag känner att jag fått i mig lite väl mycket, fingrarna i halsen. Man mår ju bättre av att bli av med alkoholen som inte gått ut i blodet och sen efter det 2-3liter vatten brukar jag alltid lyckas peta i mig. Morgonen dagen efter kvällen innan så är det bara en sak som gäller värktabletter och då inte enligt rekomendationerna på asken, funkar kanske på små mesar biter inte på mig, ta en näve eller ja 4-5tabletter minst och när dom börjar verka så brukar man bli människa efter en stund.
 

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Gullwi skrev:
Spydde du så gallan tog slut? :död

Nått sånt ja, för när allt tog slut i magen så kom det äcklig galla och sen så slutade den komma upp också. Jag vet ju iofs inte om man kan spy slut på galla men det borde väl gå.
 

Solid snake

Guest
acura skrev:
Nått sånt ja, för när allt tog slut i magen så kom det äcklig galla och sen så slutade den komma upp också. Jag vet ju iofs inte om man kan spy slut på galla men det borde väl gå.


Det går, det är då det bara låter "uaaah, uaah, uaah"

Fan va jag hatar att spy galla, skitäckligt. :4skrika


Ont gör det också. :brinnerup
 

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Solid snake skrev:
Det går, det är då det bara låter "uaaah, uaah, uaah"

Fan va jag hatar att spy galla, skitäckligt. :4skrika


Ont gör det också. :brinnerup

Men det är en sak som är lite komisk i det hela också. Har man börjat spy galla går det fan inte sluta för smaken gör ju att man bara kräks mer och mer.
 

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW R1200r Classic
Jag Anneli och Raven har något gemensamt! Vi bor inte grannar! näädå. Men jag lider av samma dilemma som dom tidigare beskrivit. DVS: Hur känns en bakfylla?! Jaja Nu har jag druckit kvällens sista.

Gonatt
 

Pirro

I am the youth gone wild
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Öhlins kittad TL1000s, XR600R
Är själv jävligt full precis hemkommen från krogen... Klarade taxi notan med att muta chaffisen med några gratis tvättar på OK han svalde betet....
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top