Lou siffer
officiellt lammkött
eller så skiter man i att klaga över 500 spänn..
500 är alltid 500, men jag förstår.3003775eller så skiter man i att klaga över 500 spänn..
eller så skiter man i att klaga över 500 spänn..
Jippi, då kan ju du ge mig 500 spänn![]()
Varför ska han betala för ett brott han inte begått? Nog för att han gjorde fel, men han har fortfarande inte fått böterna för det brott han begått. Polisen är ett yrke det med och jag tycker inte de ska få överseénde med sina brister och fel när man själv inte får det. Och det är väll isådana fall bara bra att överklaga då de får kritik och förhoppningsvis skärper sig och gör sitt jobb bättre.3003833Att ge 500 kr onödigt är lite idiotiskt men eftersom emcom gjorde fel så borda han betala.
Men hur är det med reg skylts grejen är det bar agasa iväg och dem kan inte göra något sen?
dem kollar väl bara pappret? annars drar du tillbaka överklagan om dem vill kolla hojen![]()
inte alls misstänksamt inte alls![]()
![]()
![]()
som sagt det fanns en cykletunnel 20 meter bort som kanppt 2 cyklar kan mötas i.. så jag skulle ju kunna ha dragit. men men jag har väll respekt för poliser vad vet jag.3006102att dom tackade dig för att du stannade betydar att dom vet att dom inte har en chans att komma ifatt dig vilket är ett bra tecken på dagens poliser![]()
"hej!3006448som sagt det fanns en cykletunnel 20 meter bort som kanppt 2 cyklar kan mötas i.. så jag skulle ju kunna ha dragit. men men jag har väll respekt för poliser vad vet jag.
btw så har jag tappat bort boten,vat ska jag göra?
ringa dom?
"vi skickar även med en debiteringsavgift (hur man nu stavar det) på 400 kr för att du är så slarvig"3006650Du behöver nog inte smöra för att få en ny.. dom skickar nog en på posten till dig sen är det inget mer med det..
Ja, för polisen är utskickat som djävulens hantlangare och är ena rena ilbattingar.3009355kunde polis tagit dig för fler saker isåfall ska du inte överklaga han kanske bara hjälpte dig och nästa gång tar dig för så mycket som möjligt
Ja, för polisen är utskickat som djävulens hantlangare och är ena rena ilbattingar.
Nej men riskerar jag indraget körkort och böter på typ 5000 är 500 en piss i nilen.3003808Jippi, då kan ju du ge mig 500 spänn![]()
Eller så behövs dom för att inte kommunisterna ska konfiskera allting.3009378Ja, för polisen är utskickat som djävulens hantlangare och är ena rena ilbattingar.
Eller så behövs dom för att inte kommunisterna ska konfiskera allting.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |