KalleNorton
Avliden medlem
Nej, jag vann det, för ett tag sen lyfte jag en 2 år gammal trådspectre skrev:Grattis, du har precis vunnit VM i trådlyftning..
EDIT: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=2374
Nej, jag vann det, för ett tag sen lyfte jag en 2 år gammal trådspectre skrev:Grattis, du har precis vunnit VM i trådlyftning..
:kockoKalleNorton skrev:Nej, jag vann det, för ett tag sen lyfte jag en 2 år gammal tråd
EDIT: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=2374
Solid snake skrev::kocko
Solid snake skrev:Körde en runda i lördags på 20,5 mil med ett annat gäng 2 taktare, gick hur fint som helst.
Metaladdict skrev:Ni är ju alldeles
Jaha, var det stadskörning, eller vad fanken var det? Mina tankar gick snabbt över till en Suzuki RG årsmodell minst 1992.. Tur att man inte är ombytlig!
Jag körde 28 mil igår med NSR, aktiv körning till största delen, jobbigt o köra aktivt i mörker Gick hur fint som helst.Metaladdict skrev:En kille här i HOODEN köpte DRD Devil Jubileumsversionen, och jag formligen älskar strålkastarnas råa look.. Men alla andra tjockskallar :kocko jag har frågat har bara sagt att de är skitfula.. men men.. Va ligger en sån här Derbi på för pris ny då? Skulle ju ha vart en relativt billig fyrtakts 125 som går billigt och går att åka 17 mil på om man vill (distansförhållande )..
som alla andra 125or skulle jag gissa.. 0,5-0,6 lugn körning. kanske 0,4 om du slickar... uppåt litern om du drar på .Metaladdict skrev:Mmkay.. Vad kan en sån där (NSR, RG) dra då?
Trimma den så den har 300% av ursprungskraften och jag har ändå mer...EazyD skrev:496968Det ja säger, man kan inte dissa en sån fin hoj pga 12hk. Måste ju finnas trim.
prulle skrev:2367085Trimma den så den har 300% av ursprungskraften och jag har ändå mer...
_Nille_ skrev:2367176VM i trådlyft?
Japp collin va först jag kollade inte hur gammal tråden va...Bärgren skrev:2367881Tror det var Collin som lyfte först.
Derbin har ju en stor ankhäck till bakparti.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|