EazyD skrev:AVAMC sa också att GasGas SM 125 inte finns för vägbruk utan bara kan köras på bana.
När sa dom det? En polare köpte en GG SM 125 där i januari förra året. Men man förvånas inte längre när det gäller AVA...
EazyD skrev:AVAMC sa också att GasGas SM 125 inte finns för vägbruk utan bara kan köras på bana.
Nikel skrev:Börjar man med att sätta på annat lyftfilter och tömmer avgasburken borde man få härligare ljud och 15-16 hk eller sen kan man säker kolla luftburken åsså
det borde väll funka
//Niklas
NatoN skrev:Ska man först byta till annat filter, sen kolla luftburken?
Ja byta filter seda om burken stryper fixar man detNatoN skrev:Ska man först byta till annat filter, sen kolla luftburken?
Nikel skrev:Ja byta filter seda om burken stryper fixar man det
jo det va en blandning av det kanske ska tänka efter före innan ja skriverNatoN skrev:Jo men ja mena att om man byter filter till koniskt så tar man ju bort luftburken.
Du menade kanske ett vanligt filter i luftburken?
marcus_136 skrev:Den är inte på 11kw...den är på 11 hästar, derbin är på 12 för den har ett annat avgasystem.
Att den skulle vara omöjligt att trimma är fel.
Men han kanske menade att det inte finns några strypningar så att vilken moppe pojke som helst ska kunna trimma den.
koop skrev:går det att besiktiga hojen med moppelampan? 50cc'n är ju typad med den..
EazyD skrev:Du lär ju köpa en ny då det inte finns begagnade och då behöver du inte besikta hojen på ett tag. Så varför oroa sig för lampan, ända problemet kan vara att den lyser upp för lite, men då jag haft en moppe med en sån lampa så har jag inte haft några problem med lys kraften.
V.Andersson skrev:Tycker Ava mc ska byta ut sina försäljare ,de verkar vara arroganta och tror inte att man är en seriös köpare.. Men men bara egna tankar.. Ni kanske tycker ngt annat..
Henkka skrev:Tycker original lampan på Derbin var fräck....
Metaladdict skrev:En kille här i HOODEN köpte DRD Devil Jubileumsversionen, och jag formligen älskar strålkastarnas råa look.. Men alla andra tjockskallar :kocko jag har frågat har bara sagt att de är skitfula.. men men.. Va ligger en sån här Derbi på för pris ny då? Skulle ju ha vart en relativt billig fyrtakts 125 som går billigt och går att åka 17 mil på om man vill (distansförhållande )..
Metaladdict skrev:En kille här i HOODEN köpte DRD Devil Jubileumsversionen, och jag formligen älskar strålkastarnas råa look.. Men alla andra tjockskallar :kocko jag har frågat har bara sagt att de är skitfula.. men men.. Va ligger en sån här Derbi på för pris ny då? Skulle ju ha vart en relativt billig fyrtakts 125 som går billigt och går att åka 17 mil på om man vill (distansförhållande )..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|