Tur att smaken är olika
Själv tycker jag t.ex. KTM 990 RC R är jäkligt snygg i den oranga färgen. Framifrån med vingarna får man känslan av en hammarhaj, inte positivt men i det stora hela tycker jag det är en frän hoj utseendemässigt, inte motor.
Massa annat gotti gott gott sporthojar.
1. Spoilers är verkligen bra på vad dom heter.
2. Aprilia Extreme visade upp en verkligt futuristisk TFT-skärm.
...och då menar jag det inte på ett positivt sätt, utan mer som en föraning kring hur skärmen kommer se ut redan innan en eventuell garantitid hunnit gå ut.
Och ingen kommer skicka dig någon ny reservdel.
3. När NCAP startade med att bedöma även fotgängarskydd på bilfronter fick somliga tillverkare initialt svårt att nå 5 stjärnor i totalbedömning.
Skulle man börja testa motorcyklar på samma vis misstänker man att NCAP behöver bredda stjärnskalan till att även omfatta svarta hål.
4. All denna kantighet, kvarglömda vinkelhakar och räta linjer förklaras enklast med: "Vars är brudarna?"
Total jävla korvfest, jue! Även bland publiken var det helt tomt.
Jag såg väl två uppsättningar torsolösa höfter och ben i klippet som eventuellt tillhörde kvinnor - men skall man behöva fundera kan det kvitta.
Nej, jag är inte ute efter den förnedrande epoken när halvnakna fruntimmer klättrade på hojarna, eller när det var så mycket inhyrda pit tootsies att man fick tecka åt dem att backa lite så man kunde få en bild av själva objektet.
Men, lite balans kanske...? I både det ena och andra.
Nu känns det som man vandrar runt i en kyrkogård av klonade AI-alster där data-in har haft en våldsam övervikt av anime och Mattels Transformers.
Balans matters! I alla avseenden.
Speciellt på hojar.