CBR1
Gudomlig sporthojare
Äventyrarna har tältet med som en assessoar.
Håller med dig om vilka motorcyklar man ser på resor.Jag brukar se ganska många sådana hojar ute i obygden med tält också. Och ute på vägarna i Europa - och i Sverige. Men nästan aldrig andra sorters hojar… undrar vad det beror på?
En person som har råd att köpa en GSA har troligen hunnit utveckla gråstarr, därav designen.En person som har råd att köpa senaste gsa eller multistrada tar förmodligen in på hotell när dagen närmar sig sitt slut.
Bascampare alltsåledes.
Såg 1(!) sporthoj norr om Sverige.Jag brukar se ganska många sådana hojar ute i obygden med tält också. Och ute på vägarna i Europa - och i Sverige. Men nästan aldrig andra sorters hojar… undrar vad det beror på?
Dom fastnar nog i hur många godkända lås man ska ta med sig, och om försäkringspremien verkligen är rimlig.Jag brukar se ganska många sådana hojar ute i obygden med tält också. Och ute på vägarna i Europa - och i Sverige. Men nästan aldrig andra sorters hojar… undrar vad det beror på?
Jag vill nog inte veta hur din fru ser ut!!Du har såklart en poäng, men jag kan ändå tycka att den där BMW'n ser bättre ut än de gjort tidigare.
Utseendet är såklart en viktig del för vissa, men jag hade en KTM 1290 SAS i några år och det var inte för utseendet jag köpte den.
(Det var för den oslagbara driftsäkerheten och kundservicen. )
En person som har råd att köpa senaste gsa eller multistrada tar förmodligen in på hotell när dagen närmar sig sitt slut.
Bascampare alltsåledes.
Jag brukar se ganska många sådana hojar ute i obygden med tält också. Och ute på vägarna i Europa - och i Sverige. Men nästan aldrig andra sorters hojar… undrar vad det beror på?
Något som är ganska kul att många tycker om att prata skit om HD och dess ägare. Men tror att jag nästan alltid när åkt färja mellan Sverige/Tyskland/Danmark så är det några HD också så många använder sina också
De som kör tycker jag, oavsett "motorcykeltyp" men det är vad jag tycker...Både äventyrare och Davidssonanhängare ska ha cred för att de faktiskt använder sina hojar till både det ena och det andra. Betydligt mindre snack och mer verkstad jämfört med de flesta sporthojsägare…
Betydligt mindre snack och mer verkstad jämfört med de flesta sporthojsägare…
Man får ta inspiration av Hells Angels AlaskaBåde äventyrare och Davidssonanhängare ska ha cred för att de faktiskt använder sina hojar till både det ena och det andra. Betydligt mindre snack och mer verkstad jämfört med de flesta sporthojsägare…
Jag är mer imponerad av de som åker långgaffel mellan München och Nordkapp än de som gör det på en stor äventyshoj.Håller med dig om vilka motorcyklar man ser på resor.
Något som är ganska kul att många tycker om att prata skit om HD och dess ägare. Men tror att jag nästan alltid när åkt färja mellan Sverige/Tyskland/Danmark så är det några HD också så många använder sina också
Såg två såna däringa i Norrland förra vintern fast med klassiska stödhjul (1litet på varje sida om bakdäcket).Man får ta inspiration av Hells Angels Alaska
VAD!? är det där!Tycker ändå att MC designen peakade runt 2006 med denna fantastiska skapelse, där de kombinerat delar från alla genrer och skapat MC världens motsvarighet till... Äh, kan inte komma något liknande..
View attachment 506498
CfMoto CT250 V3 - En kinesisk skapelse med scooterdrivlina (250cc) 18" framhjul, 15" bakhjul. Ska vara en produkt framtagen för att överbrygga gapet mellan just scooter och riktigt MCSåg två såna däringa i Norrland förra vintern fast med klassiska stödhjul (1litet på varje sida om bakdäcket).
Lite besviken på att deras anti-hjälm-övertygelse inte håller för lite vinterväder.
VAD!? är det där!
Ska vara en produkt framtagen för att överbrygga gapet mellan just scooter och riktigt MC
I Norden, ja.Dömt att misslyckas när båda sidor: både scooterfolket och MC-kunderna verkligen ville ha tydlig rågång mellan inriktningarna.
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|