Det finns folk till allt......

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Finns gott om dumma svenskar också så just vad det här var för några låter jag vara osagt men varför ska du lacka så fort nån av de du nämner får kritik? Du är ju varken arab eller turk. Dessutom är du vettig så du behöver knappast ta åt dig över vad idioter gör.

Lika illa som jag tar det, lika illa tar alla andra som kommenterar mitt inlägg för jag påpekar nåt med att de kastar skit på en invandrare, just för han är invandrare. Det bara haglar kommentarer där den ena visar hur dummare den är än den andra.

Oavsett kommer jag aldrig acceptera och sluta kommentera idioternas kommentarer om invandrare. Och som Lindquist och vissa andra tycker jag ska svälja min stolthet så vet jag att de menar "knyt näven i fickan" men kommer aldrig bli en mellanmjölk och kommer inte släppa min "stolthet" när vissa går över ens gräns.

jösses bully va trodde du ditt inlägg skulle göra om inte just det här?

Fan!! glömmer att knyta näven i fickan varje gång.

Japp,men sedan gick vi vidare medans andra kulturer fortfarande bor som Vikingar gjorde då:rolleyes:
Chilla.

Gjorde även jag, trodde jag. Men ack så fel jag kunde ha det.

Jag skulle inte hetsa upp mig så där mycket av kommentarer som kommer från någon som inte kan stava.

För övrigt så säger ju inte artikeln något om nationalitet på grillmästarna. Det kan lika gärna ha varit vilka helylle-SD-anhängare som helst som kom med en så där god idé.

Fördom:
Mina fördomar säger mig att det inte var några invandrare som nämndes i artikeln. Hur stor är chansen att det bara skulle vara två barn på så många vuxna då? Alla vet ju att en invandrarfamilj betsår av minst sju barn per vuxen, så att de ska kunna få så mycket barnbidrag som möjligt. :rolleyes:

Skulle vara lite ironisk, men för jag är invandrare får jag antagligen inte det. För ett par kände sig träffade och så var det igång.

Last edited:

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
kawaskaki kx250
Skulle vara lite ironisk, men för jag är invandrare får jag antagligen inte det.

åååh jag blir så jävla trött...

så typiskt invandrar mentalitet "buuääh alla hatar mig för att jag är invandrare:gråta"

precis samma mentalitet i usa bland afroamerikaner "only becouse im black blablabla"

sen att du kallar folk rasister hit och dit är bara så patetiskt, du verkar inte ens veta vad ordet rasist betyder med tanke på att du tror att såfort nån säger nått negativt om nån invandrare så är han helt plötslig rasist?

förövrigt är ordet rasist så jävla urvattanat att det inte ens har nån mening längre, folk är rasister hit och dit hela tiden..

lägg ner ffs, du är bara skämmig.

edit: nu är jag väl rasist bara för jag sa nått negativt om en invandrare...

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Nu e jag lite besviken började tro att du roade dig med att mata oss pjäser och låta oss tro att det va vi som tog dem, vill fortsätta tro det så därför spelar jag med lite mer på fegis svenespåret

Mitt inlägg va helt för att retas med dig, ärligt talat trodde jag de va en nån halvalckad bödacamping wt som kom på den smarta iden!

Påtal o jodnötter så har jag faktiskt grillat inne, med grillen i öppna spisen
Skit go grabbkväll att grilla mitt i december utan att frysa och samtidigt titta på hockey.

Lukta mindre/bättre än om man steker på spisen om man har bra drag i skorsten. Och mycket bättre än racklet/fritös/fondue

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Lås skiten

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
åååh jag blir så jävla trött...

så typiskt invandrar mentalitet "buuääh alla hatar mig för att jag är invandrare:gråta"

precis samma mentalitet i usa bland afroamerikaner "only becouse im black blablabla"

sen att du kallar folk rasister hit och dit är bara så patetiskt, du verkar inte ens veta vad ordet rasist betyder med tanke på att du tror att såfort nån säger nått negativt om nån invandrare så är han helt plötslig rasist?

förövrigt är ordet rasist så jävla urvattanat att det inte ens har nån mening längre, folk är rasister hit och dit hela tiden..

lägg ner ffs, du är bara skämmig.

edit: nu är jag väl rasist bara för jag sa nått negativt om en invandrare...

Lugna ner dig och andas lite.:rofl:7peta

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
En av mina absoluta ADHD-favoriter passar bra här i dubbel bemärkelse.

[YOUTUBE-ID]x2WFP9k_bhA[/YOUTUBE-ID]

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Usch, nu blev det otrevligt med "svarting"-snacket. :(

Be om ursäkt omedelbums. :mattias

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Men man kan väl gå ut och grilla som vanligt? Gjorde vi senast idag....jösses.

Synd om barnen, synd om dom vuxna. Det är även synd om dom som var mindre begåvade och tände grillen....

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Lika illa som jag tar det, lika illa tar alla andra som kommenterar mitt inlägg för jag påpekar nåt med att de kastar skit på en invandrare, just för han är invandrare. Det bara haglar kommentarer där den ena visar hur dummare den är än den andra.

Oavsett kommer jag aldrig acceptera och sluta kommentera idioternas kommentarer om invandrare. Och som Lindquist och vissa andra tycker jag ska svälja min stolthet så vet jag att de menar "knyt näven i fickan" men kommer aldrig bli en mellanmjölk och kommer inte släppa min "stolthet" när vissa går över ens gräns.

Jo det blir lite av en ond cirkel. Men jag tycker du blivit lite mer snarstucken :hihi. Jag vet att jag kanske inte är rätt person att påpeka detta men jag har iaf kommit till insikt om att det blir så jobbigt om man känner ett tvång att låta sig uppröras över varje sak man tycker är fel.

Jag vet inte om du gör likadant irl, men i så fall måste det bli ett jäkla munhuggande hela tiden. Bara för att man låter en del saker bero, betyder inte att man är mesig och sväljer sin stolthet med knytnäva i fickan. Man kan bara skita i det också.

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
På en arbetsplats blev ett jävla liv.En kille blev anklagad för att vara rasist av några invandrare.Det han hadde sagt var att han tyckte Henke var bättre än Zlatan:vaSå för vissa behövs det inte mycket för att ta illa vid sej

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Men man kan väl gå ut och grilla som vanligt? Gjorde vi senast idag....jösses.

Synd om barnen, synd om dom vuxna. Det är även synd om dom som var mindre begåvade och tände grillen....

Ja jag förstår det inte heller.
Minns tillbaka vintrarna när jag bodde hos mamma och vi packade skridskor och grillkorv och massa varma kläder, vart ju skitmysigt med en stor brasa att värma sig framför när det ligger massa snö på marken :)

På en pizzeria som en kompis besökte hade de råttkött på pizzorna! :skrämd

Var de goda?:D

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ja jag förstår det inte heller.
Minns tillbaka vintrarna när jag bodde hos mamma och vi packade skridskor och grillkorv och massa varma kläder, vart ju skitmysigt med en stor brasa att värma sig framför när det ligger massa snö på marken :)

Säker på det?
När syskonbarnen var små lastade vi upp hela gänget på en kärra efter fyrhjulingen och åkte till "Rävabacken" för pulkaåkning med grillad korv och varm choklad.
De grät och matstrejkade.
Ingen brydde sig.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Säker på det?
När syskonbarnen var små lastade vi upp hela gänget på en kärra efter fyrhjulingen och åkte till "Rävabacken" för pulkaåkning med grillad korv och varm choklad.
De grät och matstrejkade.
Ingen brydde sig.

:va

Vem tackar nej till mat och pulka?

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer

Varför skulle något alls i den artikeln stämma när de skriver ut rena faktafel i den? Tattarsite, ärligt asså vafaaan?!

Edit: Jag syftar alltså på: "Kolmonoxid är som bekant en oerhört giftig och brännbas gas som saknar färg, lukt och smak."
Till och med klåparna på den redaktionen borde kunna räkna ut att kolmonoxid som bildas ur en grill inte är brännbart? Det behövs väldigt mycket högre koncentrationer för det.

Däremot stämmer det säkert med familjens härkomst, men man blir ju skeptisk när siten gång på gång skriver faktafel.

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...