Det går rykten om....

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Teddy skrev:
Edit.
Jag glömde en sak. Mattias stod bredvid Torkel när jag gick fram till honom efter att han vurpat och frågade vad som hände. Innan Torkel han svara gjode Mattias en kul immitation av en grinig italiensk GP-förare; "Ah, you know, I had very bad tires!".

"I tried to push for make-a da pole position, but my a-tires were really bad at this-a point, so I crash. I want to a-say sorry to my mechanics."

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Chris Ash skrev:
Tror inte det var det han menade..... :rolleyes:

Finns det något annat att syfta på, då det är enda anledningen till att jag inte har hoj och kan köra just nu? :7peta

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
abstruse skrev:
Finns det något annat att syfta på, då det är enda anledningen till att jag inte har hoj och kan köra just nu? :7peta

Ja, Audi TT-drömmar...
Unemployed och fattig är inget jag hackar på dig för.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
oFFkeFF skrev:
Ja, Audi TT-drömmar...
Unemployed och fattig är inget jag hackar på dig för.

Äsch, den som ändå var nyklippt, hade ett jobb och en TT fyrkraffsare... :tungan

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
abstruse skrev:
Äsch, den som ändå var nyklippt, hade ett jobb och en TT fyrkraffsare... :tungan

Hur går det på den fronten? TT'n sketer jag gladeligen i, frisyren bryr jag mig mindre om, men jobbet?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Swedie skrev:
Kändes gött att mosa förbi Nr:18 på rakan ;) Du körde 1:00:xx nått va? Å då var du ändå en bra bit för mig på detta varv. Brum brum :) jag körde väl fort ... innan jag kraschade.

.
Mes! En stukad fot är körklar efter 1-2 dagar. 1.00.22 skrämmer väl ingen, inte svårt att slå den tiden om man kört nåt tidigare på säsongen. Kommer spöa dej fett på knudan :fatta!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
abstruse skrev:

Vill du höra på fjolligt?
Inför b-race Sviestad 2003.

apsnus - "Amen jag ska vara i Sundsvall på jobb imorgon och det är långt att köra och då är jag inte framme innan tolv och då blir det lite sömn och jag kommer vara trött och det är jobbigt ..bla...bla..fjolleri....etc."

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Goodstuff skrev:
Vill du höra på fjolligt?
Inför b-race Sviestad 2003.

apsnus - "Amen jag ska vara i Sundsvall på jobb imorgon och det är långt att köra och då är jag inte framme innan tolv och då blir det lite sömn och jag kommer vara trött och det är jobbigt ..bla...bla..fjolleri....etc."

Nu tycker jag att du är orättvis! Du inser att han kommer ihåg sånt här när du tex behöver hjälp med alternativ drevning vid regn.
.....eller vad fan säger jag?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nr:18 skrev:
Mes! En stukad fot är körklar efter 1-2 dagar. 1.00.22 skrämmer väl ingen, inte svårt att slå den tiden om man kört nåt tidigare på säsongen. Kommer spöa dej fett på knudan :fatta!
Jag har redan stukat båda fötterna i en tidigare krasch. Jag stukade alltså inte foten lite, utan det är en tokstukning. Sitter fortfarande här och ser inte minsta möjlighet att gå på foten. Testade tidigare och föll omkull.

Besökte även fotdoktor nu ikväll och fick lite piller (jippi!) och beskedet att skiten ska röntgas imorgon. Vad menas egentligen med "Gå dit imorgon. Sätter upp dig som Akut. Du behöver inte vänta." Öh asså. öh. antar det betyder vad han sa. Men lät för lätt :p

Ber för att det inte ska vara nån spricka!!! Isåfall så finns det möjlighet att det inte gör så ont till nästa helg.

Får man köra hoj under medicinering? Typ smärtstillande?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Swedie skrev:
....
Får man köra hoj under medicinering? Typ smärtstillande?

Det bör du tala med läkaren/apotekaren om. Sticker du ut på banan och kör ner någon med avtrubbande mediciner i kroppen så är du nog bränd sedan...

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Chrille skrev:
Nu tycker jag att du är orättvis! Du inser att han kommer ihåg sånt här när du tex behöver hjälp med alternativ drevning vid regn.
.....eller vad fan säger jag?

:rofl Du är rolig du, och taskig vilket ju gör det ännu roligare.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Swedie, kom ihåg att prata med doktorn om medicinen. Det kan ju vara så att han kan välja bra och dåliga preparat.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
GP-förarna går ju på smärtstillande ibland, novocain tex, det borde finnas såna som man kan köra med.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
oFFkeFF skrev:
Hur går det på den fronten? TT'n sketer jag gladeligen i, frisyren bryr jag mig mindre om, men jobbet?

Frånsett att jag inte har fått något än och man konkurrerar med ca 300 andra på varje enskild tjänst man söker så går det ganska bra... :rolleyes: :död

Jag var förste förlorare av 100 sökanden på en tjänst nyligen, känns ju bra. :huvet Att vara tvåa i sammanhanget känns nästan sämre än att från början inte fått gå på några intervjuer alls. Visst, det är väl kanske en liten måttstock på att man är intressant, men det blev ju desto surare när man inte fick jobbet, man hade ju omedvetet satt upp positiva förväntningar, även om jag försökte låta bli...

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
abstruse skrev:
Frånsett att jag inte har fått något än och man konkurrerar med ca 300 andra på varje enskild tjänst man söker så går det ganska bra... :rolleyes: :död

Jag var förste förlorare av 100 sökanden på en tjänst nyligen, känns ju bra. :huvet Att vara tvåa i sammanhanget känns nästan sämre än att från början inte fått gå på några intervjuer alls. Visst, det är väl kanske en liten måttstock på att man är intressant, men det blev ju desto surare när man inte fick jobbet, man hade ju omedvetet satt upp positiva förväntningar, även om jag försökte låta bli...

Jag har en kontakt med ett rekryteringsbolag, har du en CV kan jag passa den till dem, och se om det kanske dyker upp något som passar. De rekryterar till platser över hela sverige.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
oFFkeFF skrev:
Jag har en kontakt med ett rekryteringsbolag, har du en CV kan jag passa den till dem, och se om det kanske dyker upp något som passar. De rekryterar till platser över hela sverige.

Skickar du PM till mig med din e-postadress?

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa