El Duderino
Och vad har vi lärt oss av det här?
Hoppas du läker ihop fort
Trist, hoppas vården lyckas fixa det. Hoppas du inte har alltför mycket värk.
Av egen erfarenhet av ett antal gånger kraschat vänsterknä, tror jag du får inrikta dig på passkytte.
Hoppas jag har fel.
Då får du bita ihop istället!Tack för alla krya på dig hälsningar. Kan säga att jag har sjukt ont i benet efter operationen, det smärtstillande vill inte riktigt bita på värken. Är också väldigt trött.
Tack för alla krya på dig hälsningar. Kan säga att jag har sjukt ont i benet efter operationen, det smärtstillande vill inte riktigt bita på värken. Är också väldigt trött.
Känns något bättre idag men igår var bland det värsta eller är nog det värsta jag upplevt i smärta, tror dom fått till smärtlindringen idag så nu är det drägligt. Har fått vara uppe lite men stora svängar utan på toa. Är ganska säker på att det skulle vara olidligt utan tabletterna.
Sådana däringa blyslädar som klr, xt,xtr,tt ,dr,xr är inge bra i terräng dom e för tunga o har kass fjädring, undvik helst skogen.
Krya på dej o välkommen till dom brutnas sällskap
Krya på dig, och vad du än gör, strunta inte i rehab-träningen!Jag har ju lite tid att tänka här jag ligger och funderar på om inte typ en lätt 250 cc fyrtakt vore en bra hoj för skogsäventyr? Gör mitt bästa nu för att träna igång mig och sen är det väl bara att hoppas det blir hyfsat bra.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|