Det här ångrar jag! Bikta dig.

Möller_82

O|||||||O
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
Drömmer om en 999S
Är inte mycket jag ångrar för allt jag har gjort har på ett eller annat sätt fört mig dit jag är idag menvissa saker hade jag nog gärna haft ogjorda ändå.

Har bla levt väldigt mycket på andra sidan lagen med en del bråk med ordningsmakten som följd och det hänger ju med en ett tag till.

Det sköna är att jag fått så pass bra ordning på mitt liv idag så jag knappt blir trodd när jag berättar för folk hur jag hade det tidigare och det känns bra :)

Mvh
Möller

MikkE

Guest
Ångrar när jag i 17 års ålder buskörde med en bil och krockade i en tjock telefonstolpe av trä. Stolpen delades och bilen blev lagon tillbuktad. Såg att en traktor kom mot mig och jag flydde in i skogen. 10 min senare möter jag polisen med blåljus som swischar förbi.
Jobbigt var det att förklara vad som hänt för polaren som ägde bilen. Var tungt att ljuga för päronen när ett brev från polisen kom hem med rapporten. Jag hade då snackat med en polis via telefon en dag senare och anmält bilen stulen.
Sedan dess har jag inte gjort fula saker, ok vissa. Men INTE sådana här.

Ångrar också at jag inte har rest mer eller tagit kk. Är så jävla lat med det :mad:
Men nu är iaf Österrike inplanerat, t o m att bosätta sig där i ett år eller så :)

Jonathan

Guest
MikkE skrev:
2072976 Ångrar när jag i 17 års ålder buskörde med en bil och krockade i en tjock telefonstolpe av trä. Stolpen delades och bilen blev lagon tillbuktad. Såg att en traktor kom mot mig och jag flydde in i skogen. 10 min senare möter jag polisen med blåljus som swischar förbi.
Jobbigt var det att förklara vad som hänt för polaren som ägde bilen. Var tungt att ljuga för päronen när ett brev från polisen kom hem med rapporten. Jag hade då snackat med en polis via telefon en dag senare och anmält bilen stulen.
Sedan dess har jag inte gjort fula saker, ok vissa. Men INTE sådana här.

Ångrar också at jag inte har rest mer eller tagit kk. Är så jävla lat med det :mad:
Men nu är iaf Österrike inplanerat, t o m att bosätta sig där i ett år eller så :)

Det gäller bara att du tar tag i det, sen går det väldigt fort.
Tog mitt på mindre än en månad och då var jag ganska lat ändå :)

Verkar om inte annat att du skulle kunna behöva ett :hihi

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Cyberdog skrev:
2068312 Jag ångrar typ allt jag gör vare sig jag köper en hoj eller pizza och det kan jag tacka min mor för :huvet
Eftersom hon och min bror klagar på allt jag gör så tror jag att jag gör allt fel.
Hmm känner igen de där. Fyfan va de e drygt.

Jag ångrar allt onödigt korkat jag har gjort. Som att kopiera en guldfisk vafan va de bra för? :huvet Alla känslo kalla komentarer jag har sagt. Som när en shyst tjej på nyår bad mig följa henne hem så ingen våldtog henne på vägen å jag av någon idiotisk anledning säjer "det är nog ingen risk, dom har bättre smak" :3freak :huvet :argpådato :mad: :4skrika :7peta :fatta!

Så hånna mig jag förtjännar det.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Om jag skall vara helt seriös, så ångrar jag ingenting faktiskt..

Ångrar inte heller de sakerna jag inte gjort, finns kanske inte så mycket sånna saker jag har kunnat säga nej till heller.

Möller_82

O|||||||O
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
Drömmer om en 999S
Ångrar att jag lagt ut min 760 turbo på annons, kollade igenom lite bilder nyss och vill verkligen inte sälja den, hoppas jag får köpare på Jeepen innan 760n säljs så jag kan behålla den.

Visst för att mercan är en skön bil men fan, 760n är underbar. Visst för att det är en Volvo och jag blir kallad volvoraggare o massa annat när jag kör den men fan, det kan jag leva med, its a beaty dammit, a real beaty.

Nu ska jag sova, det lär jag inte ångra när jag vaknar imorrn ;)

Mvh
Möller

Pijt

Ny medlem
Gick med
6 May 2005
Hoj
748
Jag ångrar att jag inte la in en stöt på en tjej i min klass när vi gick i nian.
Vi började gå i samma klass i 6:an och det var en hat-kärlek redan från början. Trotts att vi bråkade oss igenom hela 6:an, 7:an och 8:an, så var det något som jag diggade med henne och jag har fått veta senare att hon gillade mig med.
Men så i 9:an blev vi bästa polare och höll på att kramas å gossa hela tiden...bara det att jag inte tog första steget eftersom jag trodde att hon bara ville vara polers. Samma sak med henne.

Aja anledningen till att jag ångrar det är att jag fortfarande blir knäsvag när jag ser henne. Tyvärr har hon pojkvän sen ett tag tillbaka.

Möller_82

O|||||||O
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
Drömmer om en 999S
Pettan skrev:
Aja anledningen till att jag ångrar det är att jag fortfarande blir knäsvag när jag ser henne. Tyvärr har hon pojkvän sen ett tag tillbaka.

Soooo, snacka med henne ffs, det kanske inte är för sent. Do it man :)

Mvh
Möller

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
prulle skrev:
2072996 När en shyst tjej på nyår bad mig följa henne hem så ingen våldtog henne på vägen å jag av någon idiotisk anledning säjer "det är nog ingen risk, dom har bättre smak"

hahahahahahahahahahahahahaha....

det var ju skitkul, hahaha

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
-
prulle skrev:
2072996

Jag ångrar allt onödigt korkat jag har gjort. Som att kopiera en guldfisk vafan va de bra för? :huvet Alla känslo kalla komentarer jag har sagt. Som när en shyst tjej på nyår bad mig följa henne hem så ingen våldtog henne på vägen å jag av någon idiotisk anledning säjer "det är nog ingen risk, dom har bättre smak" :3freak :huvet :argpådato :mad: :4skrika :7peta :fatta!

Så hånna mig jag förtjännar det.

Ja det var fan elakt sagt. :gnissla

ettan

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
yamaha r6 2000
Ångrar att jag drack mig full på öl i nians avslutning kan idag inte dricka öl spyr bara jag luktar på de.

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
prulle skrev:
2072996 Hmm känner igen de där. Fyfan va de e drygt.

Jag ångrar allt onödigt korkat jag har gjort. Som att kopiera en guldfisk vafan va de bra för? :huvet Alla känslo kalla komentarer jag har sagt. Som när en shyst tjej på nyår bad mig följa henne hem så ingen våldtog henne på vägen å jag av någon idiotisk anledning säjer "det är nog ingen risk, dom har bättre smak"

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

Hahahahahahhahhahahaha. Om jag druckit mjölk så hade det kommit ut från näsan.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
ettan skrev:
2074580 Ångrar att jag drack mig full på öl i nians avslutning kan idag inte dricka öl spyr bara jag luktar på de.

Det växer du ifrån. Been there, done that!

(tar ett tag visserligen, men gäller att sakta vänja sig)

Ångrar föresten att jag av någon outgrundlig anledning hängde med polarna på homoklubb i lördags, när jag hade skitkul på stället vi va på innan.

IronMike

Guest
Ångrar att jag sköt f d grannens katt med luftpistol som dog av biverkningarna, grannens katt var hans allt tydligen ..sen dog grannen. Katthjäveln brukade gå upp på min bil å lämna märken, jag sköt den....

Jag ångrar det inte riktigt, men tanken slår mig att katt-ägaren dött mer lycklig om kattskrället levt

:död

MikkE

Guest
IronMike skrev:
2075480 Ångrar att jag sköt f d grannens katt med luftpistol som dog av biverkningarna, grannens katt var hans allt tydligen ..sen dog grannen. Katthjäveln brukade gå upp på min bil å lämna märken, jag sköt den....

Jag ångrar det inte riktigt, men tanken slår mig att katt-ägaren dött mer lycklig om kattskrället levt

:död
Du är en hemsk människa, hahahahahahaahhahaahaha!! :rofl

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Uj orkar ej fylla hela severn med vad man ångrar!
Får jag börja från 14-16års åldern?
Var ju då det började på något sätt

C.Persson

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2005
Hoj
ktm 625smc 04
När Sverige möte Italien och Zlatan klacka in bollen blev det ett jävla fylleslag hos en polare,jag vaknar i min polares lillebrors säng och tycker det luktar lite skumt jag tittar ner på golvet och där ligger en stor hög med skit sen jag ser på min brossa som ligger i en soffa i samma rum och tänker ditt jävla svin nu har du gjort bort dig,när jag går upp märker jag att jag är naken och undrar varför jag är det,jag väcker brossan och skrattar rått att nu är det kört för dig,han bara ler och säger att det finns bildbevis på att det var en viss man som var så full att han bara satte sig ner på golvet och tömde ett bra lass,jag kan ju inte komma ihåg det själv men ljuger inte bilderna så är jag den skyldige,det jag ångrar mest är att det var min polares stackars lillebrors golv det hände på..smeknamnet klicken har man fått leva med sen dess

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...