Det här ångrar jag! Bikta dig.

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Crille.Persson skrev:
2158701 När Sverige möte Italien och Zlatan klacka in bollen blev det ett jävla fylleslag hos en polare,jag vaknar i min polares lillebrors säng och tycker det luktar lite skumt jag tittar ner på golvet och där ligger en stor hög med skit sen jag ser på min brossa som ligger i en soffa i samma rum och tänker ditt jävla svin nu har du gjort bort dig,när jag går upp märker jag att jag är naken och undrar varför jag är det,jag väcker brossan och skrattar rått att nu är det kört för dig,han bara ler och säger att det finns bildbevis på att det var en viss man som var så full att han bara satte sig ner på golvet och tömde ett bra lass,jag kan ju inte komma ihåg det själv men ljuger inte bilderna så är jag den skyldige,det jag ångrar mest är att det var min polares stackars lillebrors golv det hände på..smeknamnet klicken har man fått leva med sen dess

Hahahahaha :rofl :rofl

Själv ångrar jag att jag drack så förbannat med sprit på studentkryssningen igår.. kommer inte ihåg mycket från dom sista timmarna.. sen ångrar jag att man inte fattat vilka chanser man haft med brudar förrens efteråt. :näsblod

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
jens__E skrev:
2158963 Hahahahaha :rofl :rofl

Själv ångrar jag att jag drack så förbannat med sprit på studentkryssningen igår.. kommer inte ihåg mycket från dom sista timmarna.. sen ångrar jag att man inte fattat vilka chanser man haft med brudar förrens efteråt. :näsblod
hänger du i #debatt/linuxportalen.se eller? vi hade en diskution om just det innan idag

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
sEiKo skrev:
2069753 Jag ångrar att jag ger mig för lätt.
Att jag aldrig hittar rätt ord i stridens hetta utan efteråt.
Att jag aldrig vågar ta för mig.
Att jag alltid är den som blir sårad.
Att jag har för lätt att bli deprimerad.
Att jag aldrig ser/tar chanser förens dom är förbi.
Att jag har tagit väldigt dåliga beslut som om jag vetat mer kunnat förändra hela mitt liv.
Att jag är för rädd för att våga släppa taget och bara sticka.
Att jag inte idrottade mer när jag var yngre så jag kanske hade kunnat bli iallafall nån cm längre och mått bättre.
Jag ångrar att jag ångrar mig.
Kan bara hålla med på alla punkter!

Vet hur det känns.

Kia

Guest
Ångrar alla vredesutbrott som bara kostade mig en massa onödiga pengar...
Ångrar allt elakt jag sagt under dessa utbrott...
Borde många gånger ha tyglat mitt humör bättre....

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ångrar att man inte hade mer självförtoende o kn***a runt lite mer. :rolleyes:

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
För några år sedan hade jag och jävligt skitsnygg tjej sex. Jag använde i brist på annat bättre kondomen Black Jack, för dom som inte vet är den helsvart. När jag kommit hukade jag mig över henne och sa "Nu vet du hur det känns att knulla en _ _ _ _ _" Inte helt jättebra, och det ångrar jag... Blev aldrig mer med henne... :D

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
M.G.F skrev:
2159913 För några år sedan hade jag och jävligt skitsnygg tjej sex. Jag använde i brist på annat bättre kondomen Black Jack, för dom som inte vet är den helsvart. När jag kommit hukade jag mig över henne och sa "Nu vet du hur det känns att knulla en _ _ _ _ _" Inte helt jättebra, och det ångrar jag... Blev aldrig mer med henne... :D
SNYGGT :rolleyes:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Jag ångrar att jag inte sa det där som jag borde ha sagt i tid. Nu är det troligtvis försent och det spelar ingen roll vad jag säger. :huvet :(

//KaliZ

Coola Ola

Guest
Vikingarockaren skrev:
2072891 Ångrar att jag blev så full i lördags så jag kanske blev kysst av en kille! :mad:

Går inte att luska ut heller då jag halvsov och kollade aldrig vem det var. :huvet

Förmodligen kommer du få aids nu. Minst.

Kia

Guest
KaliZ skrev:
2160158 Jag ångrar att jag inte sa det där som jag borde ha sagt i tid. Nu är det troligtvis försent och det spelar ingen roll vad jag säger. :huvet :(

//KaliZ

Känner så väl igen känslan.... :pannkyss

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
I morse ångrade jag att jag drack öl efter jobbet igår fast jag skulle upp och jobba idag :död

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Märkligt...jag har gjort många dumma saker, men ångrar faktiskt inte så värst många. På köpet har jag ju fått en massa erfarenheter. Vissa saker gör jag inte gärna om, medan andra dumheter gör jag om igen o igen... :va

Förträngning är en jättebra egenskap. När man har klantat sig så är det bara att bita ihop o gå vidare.

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
KaliZ skrev:
2160158 Jag ångrar att jag inte sa det där som jag borde ha sagt i tid. Nu är det troligtvis försent och det spelar ingen roll vad jag säger. :huvet :(

//KaliZ

Ajfan! Ytterliggare en som sitter i skiten? :(

Klen tröst, men du är inte ensam. Kan skriva under, på det du sa... :död

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag ångrar att jag gick runt i mina Oxtar stövlar i 13 timmar i söndags (vi snackar kilometervis, mellan alla race:3freak )...These boots ain't made for walking.. :huvet

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
CBR 1000 RR
wannagofast skrev:
2161007 Jag ångrar att jag inte misshandlade min styvfar innan han flyttade/flydde till Spanien!!
Jävla kräk!!! :mad:

RyanAir tor runt 1000:- ... nu finns det inga ursäkter längre. Bara åka ner och :fatta! ...

Reb0

Jonathan

Guest
Jag ångrar att jag åkte och kollade på en bil igår helt i onödan :mad:

31 mil enkel resa för att se en jävla rosthög som det krävdes ett par månaders rostlagning för att kunna bli någotsånär hel igen.
Lånade dessutom en polares brors bil för att kunna dra släpet lagligt, och som tack bjöd farsgubben min (bilmek) på ett byte av styrled, ungefär 650-700 kr.

Alltså:

62 mil * ung. 1,5 l /mil * 12,40 kr/l = 1153 kr
Styrled (som jag får pröjsa) = 700 kr

Samt cirka 6-7 timmars bilfärd i en 940 GL. :skrämd

Trösta mig :(

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...