Crille.Persson skrev:2158701När Sverige möte Italien och Zlatan klacka in bollen blev det ett jävla fylleslag hos en polare,jag vaknar i min polares lillebrors säng och tycker det luktar lite skumt jag tittar ner på golvet och där ligger en stor hög med skit sen jag ser på min brossa som ligger i en soffa i samma rum och tänker ditt jävla svin nu har du gjort bort dig,när jag går upp märker jag att jag är naken och undrar varför jag är det,jag väcker brossan och skrattar rått att nu är det kört för dig,han bara ler och säger att det finns bildbevis på att det var en viss man som var så full att han bara satte sig ner på golvet och tömde ett bra lass,jag kan ju inte komma ihåg det själv men ljuger inte bilderna så är jag den skyldige,det jag ångrar mest är att det var min polares stackars lillebrors golv det hände på..smeknamnet klicken har man fått leva med sen dess
Hahahahaha
Själv ångrar jag att jag drack så förbannat med sprit på studentkryssningen igår.. kommer inte ihåg mycket från dom sista timmarna.. sen ångrar jag att man inte fattat vilka chanser man haft med brudar förrens efteråt.