"Det här köpte jag idag!"-tråden

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Det här hämtade jag ut på posten idag! Handskar från RoLLERs :banana RoLLERs ftw :yoparty Nu måste jag bara hitta en farlig hoj på 25kw som jag kan köpa, ingen som har en till salu för ca 25k?

Jag har sagt det förut men jag säger det igen.

Vi har bara dom absolut ballaste sylarna till dom coolaste lirarna! Thats that and thats it! :mad:

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Hoj
szr660
Jag har sagt det förut men jag säger det igen.

Vi har bara dom absolut ballaste sylarna till dom coolaste lirarna! Thats that and thats it! :mad:
Men inte det bästa priset! :arsele

Stock_138300000001.jpg

2400:- skeppat och klart. Längtar. Ska fan traska runt i dem på jobbet.

FreddaGädda

Guest
Det här hämtade jag ut på posten idag! Handskar från RoLLERs :banana RoLLERs ftw :yoparty Nu måste jag bara hitta en farlig hoj på 25kw som jag kan köpa, ingen som har en till salu för ca 25k?

Jag såg RoLLER möka i handskarna innan de skeppades iväg :brynad

saltvatten

Super Hjälte
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
Kawa er6 -06
Okej jag köpte den idag, men igår. I Siauliai i Litauen: ett vitryskt digitalur med billigt stretcharmband. Affären hjälpte mig inte med hantverket att sätta på armbandet åt mig. Dom sålde ju bara skiten.

Bifogat

• IMG_2032.JPG
    IMG_2032.JPG
    91.1 KB · Visningar: 113

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Okej jag köpte den idag, men igår. I Siauliai i Litauen: ett vitryskt digitalur med billigt stretcharmband. Affären hjälpte mig inte med hantverket att sätta på armbandet åt mig. Dom sålde ju bara skiten.

Haha, cool klocka! Finns dom på nätet?

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Köpte denna pickadoll till min son häromdagen.

Bifogat

• Gun.jpg
    Gun.jpg
    89.2 KB · Visningar: 165

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Men inte det bästa priset! :arsele

Bra relationer kan inte köpas för pengar. Kom ihåg det när du behöver hjälp en dag. :)

Inom rimliga gränser tycker jag man bör göra vad man kan för att stödja lokala handlare. Speciellt nystartade företag som detta och särskilt nu när lågsäsongen kommer intågandes. :tummenupp

jrh

Gick med
17 Sep 2007
Hoj
szr660
Bra relationer kan inte köpas för pengar. Kom ihåg det när du behöver hjälp en dag. :)

Inom rimliga gränser tycker jag man bör göra vad man kan för att stödja lokala handlare. Speciellt nystartade företag som detta och särskilt nu när lågsäsongen kommer intågandes. :tummenupp
Hade jag varit ute efter en bra relation hade jag köpt dem genom en vän på AVAMC. Tyvärr skiter jag inte pengar så ~1200kr är inte riktigt "relationspengar" för mig.

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Hade jag varit ute efter en bra relation hade jag köpt dem genom en vän på AVAMC. Tyvärr skiter jag inte pengar så ~1200kr är inte riktigt "relationspengar" för mig.

"Inom rimliga gränser" som jag nämnde ovan är naturligtvis subjektivt. Om 1200 är för mycket så handlar du naturligtvis någon annanstans.

Mest förvånande är att du bygger relationer med AVA MC. Du är nog den första jag har hört påstå att de skulle vara värda det...

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Min senaste leksak.Flög första gången ikväll,riktigt svårt.Blir till att köpa ett fetare batteri så man kan flyga längre!

Bifogat

• helikopter.JPG
    helikopter.JPG
    91 KB · Visningar: 105

jrh

Gick med
17 Sep 2007
Hoj
szr660
"Inom rimliga gränser" som jag nämnde ovan är naturligtvis subjektivt. Om 1200 är för mycket så handlar du naturligtvis någon annanstans.

Mest förvånande är att du bygger relationer med AVA MC. Du är nog den första jag har hört påstå att de skulle vara värda det...
Glömde ju bort att svara på detta, lite tankspridd ibland. Missade att du pratade om rimliga gränser där, my bad.

Hur du lyckades tolka att jag bygger relationer med avamc, och att de är värda det, vore intressant att veta då jag inte har någon större erfarenhet av dem utan endast fördelen i att ha en "personlig expedit".

Faktum kvarstår att de förmodligen har ett av de bästa sortimenten i staden, för min del åtminstone.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA