Oj, fina, var andvander man dom nanstans?
Du ar inte ratt person att avgora om dom ar fina pa
Langa upp ett par bilder nu!
I tuttsingarna... Jag får inte i den ena, och den jag fått i får jag fan inte av nu! ååååh, detta är INTE min dag!
Oj, fina, var andvander man dom nanstans?
Du ar inte ratt person att avgora om dom ar fina pa
Langa upp ett par bilder nu!
I tuttsingarna... Jag får inte i den ena, och den jag fått i får jag fan inte av nu! ååååh, detta är INTE min dag!
BILDER!!! Da kan vi alla nog hjalpa dig fa ringfan!
Fick 2 piercingsmycken idag som jag beställt från internet, men fanskapen var ju inte fina på...
Är det typ som en Shakr Steam Blaster? - http://www.tvshop.com/SE/products/5879Fick hem min steamclenar idag! Kände mig som en i Ghostbusters när jag gick omkring och letade ingrodd smuts i badrummet!
Är det typ som en Shakr Steam Blaster? - http://www.tvshop.com/SE/products/5879
Du fick ju massa fler roliga saker för mindre peng. Låt mig gissa.... Jula?...kanske Rusta?Kollade på videon och ja det ser ut och vara typ samma pryttel förutom att jag inte har det där långa röret till min! Kan hända att sharken är något kraftfullare, vad vet jag. Min kostade bara 500 inklusive frakt!
Nu blir det annat ljud i luckan här hemma...
Hmm... Antingen är bilden helt fuckt up vad gäller skalan eller så har du precis köpt världens största fjärrkontroll...!
Kollade på videon och ja det ser ut och vara typ samma pryttel förutom att jag inte har det där långa röret till min! Kan hända att sharken är något kraftfullare, vad vet jag. Min kostade bara 500 inklusive frakt!
Du fick ju massa fler roliga saker för mindre peng. Låt mig gissa.... Jula?...kanske Rusta?
Funkar den då??
Min första tanke när jag såg dom där är att det måste bli kalkavlagringar..?
Sony Ericsson K850i med 4GB minneskort för under 1000 kr - lagligt Fint med kontakter
Den verkar ha lite barnsjukdomar har jag hört. Hoppas min håller
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |