"Det här köpte jag idag!"-tråden

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag beställde den från crimson.se. Bilden trycktes snabbt som tusan och väntade på posten efter två dagar. Kvaliten var mycket bättre än vad jag förväntade mig!
Ramen köpte jag på Ikea.
Jag beställde förstoringar på canvasduk därifrån.
Skitnöjd.
Min syster är ingen skönhet, men fotografiet på henne tillsammans med hästarna, taget strax efter canceroperationen är en underbar tavla.

MikkE

Guest
Köpte mig en adressändring :)
logo.gif

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Var beställer du från?

Dom köpte jag av en bekant. Opus X är ju tyvärr inte helt enkla att få tag i, tyvärr.

[edit] Som tur är så är det ju en rätt överskattad cigarr rent smakmässigt men eftersom dom är lite trixiga att hitta är det roligt att ha ett par liggande i cigarrskåpet hemma. :)

Last edited:

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Dom köpte jag av en bekant. Opus X är ju tyvärr inte helt enkla att få tag i, tyvärr.

[edit] Som tur är så är det ju en rätt överskattad cigarr rent smakmässigt men eftersom dom är lite trixiga att hitta är det roligt att ha ett par liggande i cigarrskåpet hemma. :)

Okej. Fast när du beställer, varifrån beställer du då?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Nåt bra tips på ställe att köpa humidor på? Jag vet att frågan har varit uppe tidigare och jag kollade in en svensk sida då med många val men det var så länge sen så det har jag inte kvar nån länk till.
Nån bra sida i england eller dylikt?

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Nåt bra tips på ställe att köpa humidor på? Jag vet att frågan har varit uppe tidigare och jag kollade in en svensk sida då med många val men det var så länge sen så det har jag inte kvar nån länk till.
Nån bra sida i england eller dylikt?

Vill du ha en snygg serveringshumidor för att imponera på polarna eller vill du göra som dom flesta "riktiga" cigarrökare? Dom flesta jag känner väljer att lägga pengarna på cigarrer istället och kör faktiskt med vanliga förvaringslådor från typ Clas Ohlson.

http//www.humidordiscount.se finns ju annars och har helt ok priser.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vill du ha en snygg serveringshumidor för att imponera på polarna eller vill du göra som dom flesta "riktiga" cigarrökare? Dom flesta jag känner väljer att lägga pengarna på cigarrer istället och kör faktiskt med vanliga förvaringslådor från typ Clas Ohlson.

http//www.humidordiscount.se finns ju annars och har helt ok priser.

Självklart en snygg humidor att imponera på polarna med :D
Nejdå, men den ska gärna passa in i en bar/matrum med lite äldre trämöbler och sedan i mitt tänkta cigarrum när vi väl flyttar till hus, givetvis med Chesterfield-soffa och Paddington-möbler. Men tills dess så får den stå på en gammal träskänk så en Clas Ohlson-låda är inget alternativ.
Humidordiscount hade rätt mycket faktiskt, men en prisjämförelse visade att de var klart dyrare än en del svenska butiker.
Hmm, måste leta upp cigarrtråden igen tror jag :va

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Självklart en snygg humidor att imponera på polarna med :D
Nejdå, men den ska gärna passa in i en bar/matrum med lite äldre trämöbler och sedan i mitt tänkta cigarrum när vi väl flyttar till hus, givetvis med Chesterfield-soffa och Paddington-möbler. Men tills dess så får den stå på en gammal träskänk så en Clas Ohlson-låda är inget alternativ.
Humidordiscount hade rätt mycket faktiskt, men en prisjämförelse visade att de var klart dyrare än en del svenska butiker.
Hmm, måste leta upp cigarrtråden igen tror jag :va

För dig, och andra cigarrintresserade, kommer här ett par bra svenska forum. Själv så trotsade jag precis novemberregnet med ett pipstopp. :tummenupp

http://www.08bolmers.se/forum/
http://www.cigarrprat.se/

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Biljetter till Metallicas konsert i Telenor Arena (Oslo) 13:e April 2010 :rock

Last edited:

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Nu är det beställt! Eller inte.... Fan, nu vill jag ju ha ett sånt bara för det, jävla Newstead :mad:

Nåja, jag tröstshoppade lite mattor på nätet till nya lägenheten. Fan vad dyrt det är med mattor :brinnerup

Det där var ju inte ens snyggt. Såhär ska det se ut. ;)

Bifogat

• PICT2386.JPG
    PICT2386.JPG
    181.2 KB · Visningar: 133

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Blev ett par motorbågar i dag till hojen.
Samt diodlampor till instrumentbelysningen.
Bara väskhållare + aluväskor, handtagsvärmare samt dubbdäck kvar så är jag redo för vinteräventyr :tummenupp

Ja, jävla iphone och ta dåliga bilder.

Bifogat

• affebåge.JPG
    affebåge.JPG
    75.4 KB · Visningar: 56
  • affebåge2.JPG
    affebåge2.JPG
    74 KB · Visningar: 52
Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...