Jepp, och det var ju du som lurade dit mig första gången
Oh yes
Ska dit den närmsta framtiden o äta dendär oxfilén igen själv, eller strutsen...
Jepp, och det var ju du som lurade dit mig första gången
Min alldeles egna Julklapp, inhandlades idag
Snölängtan?
För 100 kr självrisk fick jag ut en sprojlans iPod Nano 8gb generation 5 (nuvarande med kamera). Tidigare hade jag en iPod Nano generation 2. Kameran ger jävligt bra filmkvalité.
Kan inte ta foton, endast film.Fan nu har jag inte hängt me i svängarna Hur många mpix?
Malaysia here i come
Edit: Såg ju hyffsat ut på youtube, många "mooodes"
Mmm, jätteanvändbart...
Jag ogillar inte teknik och finesser, men finesser för finessernas egen skull kan jag leva utan faktiskt.
Jag köpte en telefon, den billigaste med kamera jag hittade, en Huawei U1250, den verkar funka.
Ska bara köpa till ett minneskort så man rymmer lite musik och bilder på den.
jag har separat spelare för 200 spänn för dom gånger jag inte vill riskera mobilen men vill ha musik (när jag springer/cyklar/åker mountainboard/cross/ mc etc)True dat.
Jag köpte en telefon med mycket minne och en schysst mp3spelare för att slippa ha en separat mp3spelare.
Nyligen vann jag en ipod nano gen4. Den var skithäftig i 3dagar. Tills jag insåg att telefonen gör allt den gör. Fast bättre och dessutom går att ringa med. Förstår verkligen inte varför folk lägger 1500:- på en nano. Gen5 är ännu närmre telefonen fast fortfarande snäppet sämre på allt.
Grym kamera, jag har en sån. Jag har "tappat" den i backen flertalet gånger och det är bara lite repor på den. Den gamla pajjade på några meters djup i Thailand men denna håller för allt. En rejäl bula i chassiet har den dock åkt på men det är smällar man får ta.
jag har separat spelare för 200 spänn för dom gånger jag inte vill riskera mobilen men vill ha musik (när jag springer/cyklar/åker mountainboard/cross/ mc etc)
Sen håller jag inte med om att mobilen är bättre på allt, köpte en begagnad n5a i veckan, kamran är sämre än farsans compacht från 2004 mp3n är sämre än min lösa osv, vist allt duger och det e praktiskt att ha allt på ett ställe men att den e bättre vore att ljuga, sen skulle jag aldrig ha den på mig när jag gör nått aktivt.
sngående "modesen" så håller jag med om att det är totalt onödigt
Jo men nano är en appel vad begär du? hade en nano gen2, den fick bättre ljud efter jag trök in rockbox (pirat frameware för att slippa itunes) Säger inte det allt om hur snabbproducerade de är?Jag tänkte i jämförelse med nanon. Ljudet är sämre, scrollhjulet jobbigare man tvingas använda iTunes för att lägga över musik och kameran är ungefär likvärdig med den på telefonen (W980)
Avundsjuk.Jaa varför inte, kommer blir grymt kul att testa vad 4hjuls-driften går för
Jag tycker faktiskt lite synd om alla er som bara måste ha den senaste tekniken, jag hade samma mobil i 5 år, den funkade, jag kunde RINGA med den & SVARA när det ringde, enkelt & bra, sen fick jag en ny av min flickvän i födelsedagspresent, med touchscreen, jag blir lika jävla arg & frustrerad varje gång jag använder den...
Kalla mig gärna bakåtsträvare, men jag gillar det enkla i livet.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|