Handlade det här.
Nu jävlar ska det bombas!
Eftersom jag röstar rött så är jag automatiskt slö och arbetsskygg enligt dom som röstar på högern. Så därför var jag "tvungen" att köpa en traktor i dag, så att jag slipper att gå och klippa min gräsmatta.
Hah! Du har färgats blå under den senaste mandatperioden. "Pengar? Äh, jag har så många. Hmm... Tror jag köper en TRAKTOR idag!"
(menat som skämt faktiskt)
Nä men den gamla stiga parken la av för 3v sedan. Har gått och klippt med "vanliga" klipparen i solsken. Ingen höjdare
Du kommer märka hur askul det är att köra en såndär. (Hur kunde jag GÅ flera mil runt på min egen tomt varje sommar?)
Sen märker du att man kan haka på ett släp efter. (Shit, jag kan ju köra grejer med den här!)
Sen märker du att traktor+släp inte ALLS beter sig som bil med släpkärra när man backar. (He he, det här kan jag! Men vaff... Vad... Va fan GÖR släpfan!)
Sen märker du att traktorn är jävligt svag för att kallas traktor. (Hmmm... Undrar om nån på SH vet hur man trimmar en sån här... Bäst att starta en tråd.)
Ha kul med ditt nyförvärv, men glöm inte bort hojen!
Du pratar inte som en tjej, vad är du för nåt?
Inte som tjejerna du träffat hittills i ditt liv. Välkommen på studiebesök till Stoklaholma!
Fast där nere där du bor pratar ju varken killar eller tjejer så man förstår...
Du kommer märka hur askul det är att köra en såndär.
Det där är min 4:e åkgräsklippare. Varav min andra traktor. Så ja. Jag vet hur det är att köra dessa.
Klipper ju 2st tomter utöver min egen bara för att det är skoj
Ahaaa!! Du ÄR moderat! Kapitalist av värsta sort OCH utnyttjar rotavdraget!
Gotcha!
Nu ska du inte vara sån, det är inte bättre norrut
Jag är för övrigt bara importskåning, är född och uppvuxen i uppsala Inte för att det hörs på hur jag pratar, men ändå...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|