"Det här köpte jag idag!"-tråden

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
En av marknadens gheyaste bilar.
Opel Agila -00.
Kia Pride eller Daewoo Matiz hade varit gheyare, men det fanns inga till rätt pris för tillfället.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Vinterjackan, 3000 kr
l_northface_iceparka_black.jpg

Vilken modell är det där? Rätt schysst.. :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
En av marknadens gheyaste bilar.
Opel Agila -00.
Kia Pride eller Daewoo Matiz hade varit gheyare, men det fanns inga till rätt pris för tillfället.

Du lyckades ändå bra med ditt lågstatus köp, jag köpte en Golf-kombi, givetvis en CL som saknar all utrustning utom elbakruta (och den är paj) och ändå har jag fått kommentare som "dom är rätt snygga dom där" "är det en GTI?" och "Du måste sätta ögonlock på den, dom blir skitsnygga då"

Nu browsar jag nätet efter neonrör och takvingar, falska hajfeneantenner och bildskärmar till nackstöden i baksätet, så att alla som ligger bakom kan se att det är en riktig hetingbil...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Du lyckades ändå bra med ditt lågstatus köp, jag köpte en Golf-kombi, givetvis en CL som saknar all utrustning utom elbakruta (och den är paj) och ändå har jag fått kommentare som "dom är rätt snygga dom där" "är det en GTI?" och "Du måste sätta ögonlock på den, dom blir skitsnygga då"

Nu browsar jag nätet efter neonrör och takvingar, falska hajfeneantenner och bildskärmar till nackstöden i baksätet, så att alla som ligger bakom kan se att det är en riktig hetingbil...
Aldrig mer VW.
Tysk kvalitet - I helvete heller.
Föredrar nog min polskbyggda japankopia (Suzuki Wagon+R).
Eller Puch:en (Chrysler Voyager).
Men du kan ju ha tur...

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)

En Golf III då gissar jag på? Har inte alla de redan rostat upp? De är ju nästan lika rostbenägna som SAAB 9000. :hihi

Men det är klart, ju flera vingar och falska huvscoops man har, desto svårare blir det att se rosten.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
En Golf III då gissar jag på? Har inte alla de redan rostat upp? De är ju nästan lika rostbenägna som SAAB 9000. :hihi

Men det är klart, ju flera vingar och falska huvscoops man har, desto svårare blir det att se rosten.

Japp, en trea!
Och den är faktiskt inte så rostig än, den har rullat dom flesta av sina 15000 mil i inlandet, men jag tvivlar inte på att det kommer.

Vingar, huvscoops och annat lär inte klistras dit av mig IAF...

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Är det inte bökigt att applicera den så att det tätar bra innan man borrar?

Jag som tyckte att P-skum var bökigt...

Ps, är det sant att det är riskfritt i tre timmar om man ställer P-skivan på rätt starttid?

Inga större problem att applicera. Litar man inte på klistret som finns på så kan man med fördel använda den i kombination med p-skum, då blir det skottsäkert :brynad

P-skivan är lite osäkrare då det finns risk för oönskade utgifter om man håller på för länge :gnissla

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA