"Det här köpte jag idag!"-tråden

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Ser i mina ögon ut som en airsoft handgranat. Dvs. sånt man använder när man leker krig i skogen(eller motsvarande ställe) med grabbarna. :näsblod

Stämmer bra det. Vi spelar dock enbart inomhus.

Ok... Jag trodde att det var det men jag hoppades på att jag skulle ha fel :gnissla

Gissar på att du, som rätt ofta, inte har en aning om vad det handlar om så du är ursäktad. :tummenupp

MRJaggu

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
HRC baby.
Fick jag hem idag, 2220 kr tycker jag va helt ok pris! Tyvärr funkar inte bilen och jag fick inte med nått minneskort så kan inte testa än trotts perfekt väder.

Redan beställt 2 batterier för 220 kr inklusive frakt (minus tull å moms :gnissla)

Blir väll att beställa ett 32 gb minne så småning om(värt att köpa märkes?) men tänkte köpa ett gb imorn räcker ju ett tag iaf.

HD versionen är väldigt kinkig på minneskort, se till att ladde ner senaste mjukvaran och handla minneskort på ställen där du kan få öppet köp. Jag kör med 16 gb Transcend, räcker precis till batteritiden.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
:confused:

Pepparkakor luktar ju gott satan! :fakta

Ja, men INTE HELA TIDEN :mad: Jag vaknar upp med en pepparkaksdoft i näsan och jag somnar med en.

Gissar på att du, som rätt ofta, inte har en aning om vad det handlar om så du är ursäktad. :tummenupp

Som sagt så trodde jag att det var en handgranat för soft airgun-kulor men jag trodde inte att jag kunde ha rätt, med tanke på din ålder och allt :krama

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ja, men INTE HELA TIDEN :mad: Jag vaknar upp med en pepparkaksdoft i näsan och jag somnar med en.

Vänta tills hon är ute ur bostaden, kasta ut pepparkakseländet och säg att ni haft inbrott. Hon lär inte tro dig, med det slutar lukta pepparkaka. Iaf ett tag.......tills hon bygger ett nytt. :gnissla

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
hf3330.jpg

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Schyssta bananer.
En "sol utan brun"-lampa.

Det är inte bogus. Har haft en liknande tidigare, så jag vet att det funkar.

Har haft planer på att köpa liknande i år och dar, men de brukar vara humbug dyra, vad kostade den? :gnissla

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Också trött på vintermörkret. Fick tag på en komplett X11-Fixiflam endast använd 1 gång. Acetylen ger inte bara ett svårslaget dagsljus och strålningsvärme. Det brusar som från en sandstrand också!

fixiflamf.jpg

Last edited:

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Också trött på vintermörkret. Fick tag på en komplett X11-Fixiflam endast använd 1 gång. Acetylen ger inte bara ett svårslaget dagsljus och strålningsvärme. Det brusar som från en sandstrand också!

fixiflamf.jpg

Grymt att sitta och kolla in i en svetslåga på skrivbordet!
Manligt om inte annat :)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
2695.

Finns en billigare variant utan display (=klocka/alarm) för kanske 1500.-
Den är nog mer prisvärd. Liten som en handflata.

1000015693_HF_3320_01_GOLITE_BLU_1.jpg

Skulle fan behöva en såndär, blir direkt trött som fan på den mörkare årstiden.
Men sen e man ju dum nog att spendera tusentals kronor på skitsaker men inte ett par tusen på nåt som kan bättra ens hälsa, för då e de ju så hiiimla dyrt :gnissla

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Men sen e man ju dum nog att spendera tusentals kronor på skitsaker men inte ett par tusen på nåt som kan bättra ens hälsa, för då e de ju så hiiimla dyrt :gnissla

Det är ju ungefär samma sak med arbetsmiljö, man kan ju inte lägga ett öre privat på att trivas bättre :tungan

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj

Well, köp en, de funkar :tummenupp

Har en "gammal" sedan tidigare, men den är stor och ful och mest ivägen.
Den här nya är stor som en handflata och kan stoppas undan varsomhelst när den inte används. Får den i mitten av nästa vecka. Återkommer med rapport.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Well, köp en, de funkar :tummenupp

Har en "gammal" sedan tidigare, men den är stor och ful och mest ivägen.
Den här nya är stor som en handflata och kan stoppas undan varsomhelst när den inte används. Får den i mitten av nästa vecka. Återkommer med rapport.

Ser inte riktigt "funktionen" i reklamfilmen. Lyser den utav bara helvete eller strålar den B-vitaminer?

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring