Helt menlöst,några kartonger?Senaste köpet levererat
Utveckla gärna.
Helt menlöst,några kartonger?Senaste köpet levererat
Helt menlöst,några kartonger?
Utveckla gärna.
Imorgon kommer han hem, men han köptes idag
Mmm.... men jag tror att Damma är liiiiite mer sugen.Den har du suktat efter en stund va?
Imorgon kommer han hem, men han köptes idag
Ska mycket till om han ska slå min trimmade optimalHusa i körglädje, men han ska få en ärlig chans. Tack!Grattis till en härlig hoj!
Ska mycket till om han ska slå min trimmade optimalHusa i körglädje, men han ska få en ärlig chans. Tack!
Allt är ändå sportbikes fel.
Och Dammas.
svart kakel ä skit snyggt men tänk på att det sväljer MKT ljus.Var på HTH och kollade in köksdetaljer..en sak vill jag gärna ha o det är svart kakel I morgon ska vi kolla marbodal.
svart kakel ä skit snyggt men tänk på att det sväljer MKT ljus.
Hela lägenheten, båda vån, e vit och mycket ljus så vi vill gärna ha svart kakel som bryter av, köket e det första man ser när man kommer in.Samt suger att hålla rent. Vitt funkar alltid, tidlöst som få, enkelt att hålla rent och snyggt ihop med de flesta fogar. Men aningens tråkigt kanske...
svart kakel ä skit snyggt men tänk på att det sväljer MKT ljus.
nja.. har kopplat el i en del helkaklade badrum med svart kakel, där ägaren vägrar betala för extra spotar "tre lysser ju upp bertils så man blir bländad så det funkar" och ja jag skulle då inte vilja ha det blir väldigt "punktigt ljus" ballt på rätt ställen men 2 spottar till hade gjort underÄr ju positivt, ska inte vara så föbaskat ljust!
Var på HTH och kollade in köksdetaljer..en sak vill jag gärna ha o det är svart kakel I morgon ska vi kolla marbodal.
Tips istället för kakel. Köp en glasskiva. Bakom den kan du sätta vad du vill. Svart tapet, bilder...... vadsomhelst. Dessutom kan man byta bakgrund om man tröttnar.
Lätt att hålla rent också. Och ruggigt snyggt.Ett sånt här mönster kanske (Ev börjar det blir lite off, men man kan ju alltid byta om man tröttnar)
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|