"Det här köpte jag idag!"-tråden

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
En kärra
black-matte-audi-r8w.jpg


Gulfstream 5:a
G550.jpg


En ny lya
Nightingale-House-Luxury-House-Design-1.jpg


Fick dessa på köpet :banana
pillowfight.jpg
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Japp,bara att koppla in i komputern och välja ut dom enheterna man har på deras hemsida och sedan ere bara att programera hur man vill att sakerna ska fungera.
Trycker man tex på "Titta på Tv" så slår den på TVn,box och stereon(om man programerar den så).
Trycker man på "Lyssna på Radio" så slår den av allt annat och slår på stereon(om man programerat den så).
Klart coolt.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Japp,bara att koppla in i komputern och välja ut dom enheterna man har på deras hemsida och sedan ere bara att programera hur man vill att sakerna ska fungera.
Trycker man tex på "Titta på Tv" så slår den på TVn,box och stereon(om man programerar den så).
Trycker man på "Lyssna på Radio" så slår den av allt annat och slår på stereon(om man programerat den så).
Klart coolt.

Har själv en såndär, men en av knapparna lade av precis efter att garantin gått ut. Tydligen ett vanligt fel. Uselt av Logitech som annars håller hög kvalisort på sina produkter.
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Har själv en såndär, men en av knapparna lade av precis efter att garantin gått ut. Tydligen ett vanligt fel. Uselt av Logitech som annars håller hög kvalisort på sina produkter.

Provat att skruva upp och "diska" kretskortet?

Brukar funka på flesta fjärrar
 

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Ort
På loftet
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
En 01a som bara gått 60h det tvivlar jag ju på ganska starkt på, men har du hittat en sån så gratulerar jag! :tummenupp Men ska jag vara ärlig så tyder inte din bild på att hojen gått 60h tyvärr.
Men 12500kr är och andra sidan inte många pengar för en 01 426a heller. Råder dig dock att riva motorn och kontrollera kamkedja samt kolv. Kamkedjan ska du nog byta eftersom timmarna på den lär vara väldigt osäkra.

Jag kan ärligt säga att jag aldrig har varken kört eller meckat cross.
Behövde stilla hojabstinensen lite. Får se om jag kan lura till mih lite hjälp av någon polare att riva motorn.
I övrigt så hoppas jag skiten håller i vinter sen säljer jag iväg den billigt för motardköp istället :yoparty
 

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Retta
Tjöppte mig en ny,ball fjärr. Riktigt ball och smidig att använda.:tummenupp
harmony-one.jpg

Vad kostar dem? Lite jobbigt o behöva starta tv'n på en fjärr, surroundet på en och satelliten på en.

Går det att progga så den byter tv kanal via satten och enbart höjer volymen på surroundet?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Vad kostar dem? Lite jobbigt o behöva starta tv'n på en fjärr, surroundet på en och satelliten på en.

Går det att progga så den byter tv kanal via satten och enbart höjer volymen på surroundet?

Ja, det går utmärkt. Den kostar runt 1300:-.
Jag kör Pronto men funderar på en sån där istället då den är liten och smidig och antagligen inte går sönder lika lätt när ungjäkeln slänger fjärrarna i golvet hela tiden :mad:
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top