Rejäl ljudanläggning köpte jag idag Fan så mycke roligare det blev med film å ps3an!
Rejäl ljudanläggning köpte jag idag Fan så mycke roligare det blev med film å ps3an!
Jag köpte mig en Luftfuktare i dag, hittils har den höjt luftfuktigheten inne från 30% till 40%
Jag känner redan skillnad på inomhusklimatet.
Typ som en blomkruka vatten på vedkaminen fast snyggare.
Men hur märks det?
Tro mig, jag har kört vattenkrukor på kaminen, jag har aldrig kommit upp i mer än 35%
När man eldar som jag och dessutom har elradiatorer så blir luften väldigt torr.
Det har hittils visat sig på att trägolvet och bordsskivan av björk har spruckit, dessutom skyller jag lite av mina besvär med slemhinnor på för torr luft.
Enligt Kjell&Co ska man försöka ligga på runt 50% inomhus, jag vet inte, men jag ska se om jag kommer upp i det någon gång.
Slemhinnor? tät näsa eller?
Idag blev det en jeffla massa öl, sprit och vin ifrån Deutschland.
Och sen blev det en ny leksak för några dagar sen också.
ska posta i den här tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=164166 att idag e jag förbannad för att jage avis att folk har råd att köpa så mycket roliga saker
schysst hoj, lite väl lång slutburk bara, du får skaffa samma skylt som bussar har "VARNING utsvängande bakparti"
Wtf,du kör ju med en tredjedels lass,bara...Idag blev det en jeffla massa öl, sprit och vin ifrån Deutschland.
Och sen blev det en ny leksak för några dagar sen också.
Funderar på ett sånt här, men vette fan om det blir köp idag. Ska iaf åka och kolla.
Ursäkta,men du kanske trodde att det här var "Det här kanske jag ska titta på och sedan fundera på att köpa" tråden?Funderar på ett sånt här, men vette fan om det blir köp idag. Ska iaf åka och kolla.
Bihåletrassel, konstant, har TOM opererat dom en gång, men fick åka in igen för en månad sen.
Det var då jag beslutade att prova något nytt.
Ursäkta,men du kanske trodde att det här var "Det här kanske jag ska titta på och sedan fundera på att köpa" tråden?
Det är det inte. Seså,bot och bättring.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |