"Det här köpte jag idag!"-tråden

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
En luftfuktare

40443.jpg

Imorse gick det upp för mig att det här var vad som saknades i lyan.

Den kommer förhoppningsvis råda bot på lillgrabbens torra hus, hans torrhosta på nätterna, min torra näsa, alla små gnistor som slår om mig när jag nuddar saker och växterna som inte riktigt trivs. Den skall klara av 20m2 cirka, så egentligen skall man ha en per rum. Funkar den bra i grabbens rum kommer jag köpa en hel arme med luftfuktare så att jag får skönt regnskogsklimat härhemma.
Elektrisk sprayflaska?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
50" Pioneer SD-T50W1 bakprojektionstv för en femhunka:) Säkert inget vidare med dagens mått mätt, men bra mycket bättre än vad jag haft tidigare. Riktigt sjyst bild för att vara en storbildstv för fikapengar:tummenupp Har man bara plats, vilket jag har, så ser jag inget fel med tjocktv. Funkar fint:)

Jag tycker bilden är förhållandevis bra på sånna där. Hade själv en 71" för några år sedan. När man var riktigt jävla bakis var jag tvungen att sätta text-tv på halva bilden för annars var det för jobbigt att läsa texten :D

En dag gick den sönder då fick Paser krypa in i tvn :)

Bifogat

• paser.jpg
    paser.jpg
    67.8 KB · Visningar: 254
Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
$(KGrHqV,!mEE1GCTmy!OBNdB9yn-Pw~~0_12.JPG

Ducati Brake Caliper Mount Bolt Set - 6AL-4V Titanium for light weight

Nam-nam!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag tycker bilden är förhållandevis bra på sånna där. Hade själv en 71" för några år sedan. När man var riktigt jävla bakis var jag tvungen att sätta text-tv på halva bilden för annars var det för jobbigt att läsa texten :D

En dag gick den sönder då fick Paser krypa in i tvn :)

Hel ok tycker jag, definitivt ingen bildkvalitetsförsämring jämfört med min gamla plutt-tv. Bara att allting blev lite större liksom (så det är ju klart att filmer med dålig bildkvalitet upplevs ännu sämre). Jag gillar den, riktigt sjyst för att vara studentlya:tummenupp

Haha, fyfan vad awesome!:D Min går nog att få plats i om man vill, men det syns ju att din är en bra bit större ja. 71" är fan galet stort, jag som tyckte att min 50" var ett monster...:gnissla Får man fråga hur mycket aset vägde?:D

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Hel ok tycker jag, definitivt ingen bildkvalitetsförsämring jämfört med min gamla plutt-tv. Bara att allting blev lite större liksom (så det är ju klart att filmer med dålig bildkvalitet upplevs ännu sämre). Jag gillar den, riktigt sjyst för att vara studentlya:tummenupp

Haha, fyfan vad awesome!:D Min går nog att få plats i om man vill, men det syns ju att din är en bra bit större ja. 71" är fan galet stort, jag som tyckte att min 50" var ett monster...:gnissla Får man fråga hur mycket aset vägde?:D

Den var inte så tung faktiskt. Är ju mest luft i dom. Ca 60-70kg vägde den. Sen stod den på hjul så det var väldigt enkelt att flytta den. Tror den hade åtta st. högtalare oxå. Så ljudet var BETYDLIGT bättre än i dagens tv som iofs är smala som plastfolie.

Paser som sitter i tvn är ingen liten pajjk ;)

Ibland kom folk in i lägenheten utan att förstå att det var en tv so stod där och täckte 2kvm :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Köp en då och posta här i tråden!

Nej, nu är ju mina pengar lagda på hoj och nytt ställ.. :p Ska se om jag kan få över från mobilen, men det brukar inte funka.

Jo! =)

Dassiga mobilbilder dock.

Bifogat

• bilder 029.jpg
    bilder 029.jpg
    224 KB · Visningar: 133
Last edited:

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Polsk öl och en silikonslang. Ölen till mig (var tvungen att beställa på systemet) och slangen till hojen :)

Bifogat

• wallpaper233.jpg
    wallpaper233.jpg
    42.3 KB · Visningar: 57
  • SB90G51.jpg
    SB90G51.jpg
    21 KB · Visningar: 54

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Nya fjädrar till offroadaren skickade från staterna (jag har USPS trackingnr). Sen ska bara bakstötdämparen shimsas om för fjädern.

Bifogat

• forksprings.jpg
    forksprings.jpg
    61.1 KB · Visningar: 52
  • shock_blue.jpg
    shock_blue.jpg
    31.8 KB · Visningar: 61

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
En Tentipi 5 Zirkon light inkl. allt på Vildmarksmässan i helgen till damen & mig. :) Jävulen, nu kommer vi bo som kung & drottning på sommarens fjällvandringar! :banana

Och 3st rökta renhjärtan såklart. Mums! :tungan

Saknas bara inköp av 2st KTM 450-525 EXC så kan vi fullkomligt bosätta oss i geggan! :D

Bifogat

• Tentipi Zirkon light.jpg
    Tentipi Zirkon light.jpg
    224.2 KB · Visningar: 75
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2