Starstriker
Som man googlar får man svar
Ja vafan 4,5 blir man ju aldrig uppkäfftig av så jag dricker bara 7,0or annars får det va!
Bättre smak på dom också!
Dricker man svagt får man springa och pissa hela tiden, och då missar man ju partyt
Ja vafan 4,5 blir man ju aldrig uppkäfftig av så jag dricker bara 7,0or annars får det va!
Bättre smak på dom också!
Dricker man svagt får man springa och pissa hela tiden, och då missar man ju partyt
Köpte ett Berik 7932 Enigma. Sitter tajt som faaaan. Sambon tycker jag är dum i huvudet som sitter med det på när vi kollar på tv och ungarna tycker det ser ut som en sparkdräkt för vuxna
Tjejer, de fattar ju ingenting
Jag köpte några groggar för mycket efter tolvslaget inatt så idag ångrar jag det bittert. Lallade hem framåt 4-snåret och kände mig nykter men när jag vaknade vid halv tolv(!) så var det fortfarande vingligt
Köpte ett Berik 7932 Enigma. Sitter tajt som faaaan. Sambon tycker jag är dum i huvudet som sitter med det på när vi kollar på tv och ungarna tycker det ser ut som en sparkdräkt för vuxna
Det e underbart när man vaknar full. Då riktigt känner man hur bakfyllan smyger sig på under eftermiddagen.
Jag undslapp bakfyllan idag som tur är, har druckit massvis med vatten och gjorde så även igår. Tog med en 1,5l flaska med vatten på väg hem från efterfesten och tömde den upp och ner, det funkar alltid.
Men nu funderar jag på om någon blandade en grogg på dåligt hembränt åt mig för jag ser suddigt som fasen och måste verkligen anstränga mig för att fokusera blicken. Läskigt värre
Tjejer, de fattar ju ingenting
Jag köpte några groggar för mycket efter tolvslaget inatt så idag ångrar jag det bittert. Lallade hem framåt 4-snåret och kände mig nykter men när jag vaknade vid halv tolv(!) så var det fortfarande vingligt
Men helvet, har ni adopterat bort lillan?
Geekprylar, men ack så behändig, ny htpc till vardagsrummet (extremt liten låda, men klarar ändå allt skoj, och går i stort sett ljudlöst).
Gamla burken drog väl 5 ggr så mycket ström (gick iofs att spela på, men med ett 360 i bänken så är det lite redundant), och tog upp betydligt mer plats.
Smutt lite pjäs, vevade i win7 64 och senaste xbmc (rocknroll för excellent filmuppspelning med rätt refreshrate utan hack och ryck).
...nu får armen ta och läka så man får köra lite mc igen...
Blev en stickad ulltröja från Peak performance.
Ser lagom mysig ut att glida omkring i nu när vintern sakta har börjat ge med sig. För det snälla reapriset 600 [tidigare typ 1500] vart jag tvungen att slå till.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|