"Det här köpte jag idag!"-tråden

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Dricker man svagt får man springa och pissa hela tiden, och då missar man ju partyt :yoparty

41622.jpg

:tummenupp

Flyerflash

Kawasaki Z750
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Z750
Inte idag men igår.
Nya glajjor att ha när jag cyklar racer.

Bifogat

• 10042-416-large.jpg
    10042-416-large.jpg
    8.5 KB · Visningar: 59

Notch

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Gick med
28 Dec 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K3, Suzuki GSX 1100E -81
Köpte ett Berik 7932 Enigma. Sitter tajt som faaaan. Sambon tycker jag är dum i huvudet som sitter med det på när vi kollar på tv och ungarna tycker det ser ut som en sparkdräkt för vuxna :)

51e931e2-7751-ea43.jpg

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Köpte ett Berik 7932 Enigma. Sitter tajt som faaaan. Sambon tycker jag är dum i huvudet som sitter med det på när vi kollar på tv och ungarna tycker det ser ut som en sparkdräkt för vuxna :)

Tjejer, de fattar ju ingenting :huvet

Jag köpte några groggar för mycket efter tolvslaget inatt så idag ångrar jag det bittert. Lallade hem framåt 4-snåret och kände mig nykter men när jag vaknade vid halv tolv(!) så var det fortfarande vingligt :död

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Jag köpte några groggar för mycket efter tolvslaget inatt så idag ångrar jag det bittert. Lallade hem framåt 4-snåret och kände mig nykter men när jag vaknade vid halv tolv(!) så var det fortfarande vingligt :död

Det e underbart när man vaknar full. Då riktigt känner man hur bakfyllan smyger sig på under eftermiddagen. :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det e underbart när man vaknar full. Då riktigt känner man hur bakfyllan smyger sig på under eftermiddagen. :)

Jag undslapp bakfyllan idag som tur är, har druckit massvis med vatten och gjorde så även igår. Tog med en 1,5l flaska med vatten på väg hem från efterfesten och tömde den upp och ner, det funkar alltid.

Men nu funderar jag på om någon blandade en grogg på dåligt hembränt åt mig för jag ser suddigt som fasen och måste verkligen anstränga mig för att fokusera blicken. Läskigt värre :brinnerup

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag undslapp bakfyllan idag som tur är, har druckit massvis med vatten och gjorde så även igår. Tog med en 1,5l flaska med vatten på väg hem från efterfesten och tömde den upp och ner, det funkar alltid.

Men nu funderar jag på om någon blandade en grogg på dåligt hembränt åt mig för jag ser suddigt som fasen och måste verkligen anstränga mig för att fokusera blicken. Läskigt värre :brinnerup

Men va fan? Bakfyllan e ju halva nöjet. :D

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200

Men helvet, har ni adopterat bort lillan?

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Geekprylar, men ack så behändig, ny htpc till vardagsrummet (extremt liten låda, men klarar ändå allt skoj, och går i stort sett ljudlöst).
Gamla burken drog väl 5 ggr så mycket ström (gick iofs att spela på, men med ett 360 i bänken så är det lite redundant), och tog upp betydligt mer plats.

Smutt lite pjäs, vevade i win7 64 och senaste xbmc (rocknroll för excellent filmuppspelning med rätt refreshrate utan hack och ryck).

...nu får armen ta och läka så man får köra lite mc igen... :hihi

Bifogat

• ACE-Proton-SlimTower-MiniITX-60W-Black.jpg
    ACE-Proton-SlimTower-MiniITX-60W-Black.jpg
    76.8 KB · Visningar: 59
  • E350M1.jpg
    E350M1.jpg
    87.5 KB · Visningar: 54

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Dessa beställde jag idag...med dessa på så blir ju nästan raringen så het att hon kommer bokstavligen glööööda från på vägarna.. :hojraket

Bifogat

• 75f7300aa5aba5c59fbf3aaacf815159_jpg_thumb_250x300.jpg
    75f7300aa5aba5c59fbf3aaacf815159_jpg_thumb_250x300.jpg
    11.2 KB · Visningar: 387

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Geekprylar, men ack så behändig, ny htpc till vardagsrummet (extremt liten låda, men klarar ändå allt skoj, och går i stort sett ljudlöst).
Gamla burken drog väl 5 ggr så mycket ström (gick iofs att spela på, men med ett 360 i bänken så är det lite redundant), och tog upp betydligt mer plats.

Smutt lite pjäs, vevade i win7 64 och senaste xbmc (rocknroll för excellent filmuppspelning med rätt refreshrate utan hack och ryck).

...nu får armen ta och läka så man får köra lite mc igen... :hihi

Kostar?

Jag var lite sugen på en sån här: http://www.xtreamer.net/Ultra/

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kostar?

Jag var lite sugen på en sån här: http://www.xtreamer.net/Ultra/

500 för lådan, 150 för ett par gig ddr3 och en 800 för moderkortet, 2,5 sata hade jag låg och skräpade. :) Lådan kommer med ett externt 60W-agg.

Rockar benhårt, speciellt med xbmc för mkv, men går även att bruks-surfa med utan att man får krupp, kanonburk i minimalt format. :)

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
Blev en Samsung Spinpoint F3EG 2TB idag.. blir till att rensa ut de 7 gamla (små) hårddiskarna och ersätta dem med denna pjäs imorgon.

Samsung-SpinPoint-F4EG-HD204UI-2TB.jpg

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08
Blev en stickad ulltröja från Peak performance. :)
Ser lagom mysig ut att glida omkring i nu när vintern sakta har börjat ge med sig. För det snälla reapriset 600 [tidigare typ 1500] vart jag tvungen att slå till. :)

Bifogat

• 10059972_d1.jpg
    10059972_d1.jpg
    63.1 KB · Visningar: 63
  • 10059972_d3.jpg
    10059972_d3.jpg
    48.6 KB · Visningar: 51

J_Park

Socio #5052
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Ducati MTS 1000DS \n Triumph Daytona 675
Blev en stickad ulltröja från Peak performance. :)
Ser lagom mysig ut att glida omkring i nu när vintern sakta har börjat ge med sig. För det snälla reapriset 600 [tidigare typ 1500] vart jag tvungen att slå till. :)

Snygg. Var köpte du den?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...