"Det här köpte jag idag!"-tråden

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Du, snart kommer tjejen på att hon vill ha bubbel i badrummet, så då får du bygga om hela skiten. Lycka till ;)

:)

Vi har bubbel i den kåk vi hyr nu. Det låter käckt när man ej har det och känns då som "något man måste ha". Men, vi har bott här sedan 2008 och kanske använt den 2-3 gånger. Blir mest att man duschar iaf.

Grattis. För den summan har ni nog fått väldigt mycket för pengarna :)
Hade gjort likadant, lagt lite mer för att slippa storrenovera det första man gör.

Tack. :)

Förvisso, samtidigt är ju Tidaholm en (charmig) liten småstad på vischan. Många hus går för 900k till 1.2 mille. För 2.0 till 2.5 meloner kan man ju bygga nytt. Räcker ju att åka in till lilla Skövde, som ändock är större, så är det andra priser och åker man till Jönköping så är det än värre. För att inte tala om Stockholm där man knappt får en garderob med kokvrå för nämnda summa.

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Gah, det blev ett av ovanstående headset plus lite annat skit :gnissla

Själv är jag glad att jag glömde köpa en extra laddare till min Galaxy eftersom det följde med en Micro-USB-laddare till Headset:et.. nu känns det genast ännu billigare och med inbyggd radio är det full pott...! :tummenupp

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Själv är jag glad att jag glömde köpa en extra laddare till min Galaxy eftersom det följde med en Micro-USB-laddare till Headset:et.. nu känns det genast ännu billigare och med inbyggd radio är det full pott...! :tummenupp

Nice, köpte med lite laddare till bilen o sisådär.
Funderade på detta headset när det kom för jag saknar radio i nuvarande mobil vilket jag hade i tidigare o använde flitigt när radiosporten sänder o jag tvingas gå ur bilen för o göra annat på jobbet :D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Nice, köpte med lite laddare till bilen o sisådär.
Funderade på detta headset när det kom för jag saknar radio i nuvarande mobil vilket jag hade i tidigare o använde flitigt när radiosporten sänder o jag tvingas gå ur bilen för o göra annat på jobbet :D

Då har du radio nu då! :fakta
De flesta mobiler använder ju hörlurskabeln som antenn så kör man blåtandsheadset brukar man inte kunna använda radiofunktionen även om mobilen har radio. Jag kör oftast webbradio men nu blir det nog analogradio i headset:et för att spara på surfkvoten...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
:)

Vi har bubbel i den kåk vi hyr nu. Det låter käckt när man ej har det och känns då som "något man måste ha". Men, vi har bott här sedan 2008 och kanske använt den 2-3 gånger. Blir mest att man duschar iaf.

Tack. :)
Förvisso, samtidigt är ju Tidaholm en (charmig) liten småstad på vischan. Många hus går för 900k till 1.2 mille. För 2.0 till 2.5 meloner kan man ju bygga nytt. Räcker ju att åka in till lilla Skövde, som ändock är större, så är det andra priser och åker man till Jönköping så är det än värre. För att inte tala om Stockholm där man knappt får en garderob med kokvrå för nämnda summa.
Stämmer bra.Lilla Skövde har nu för tiden dock fått storhetsvansinne me badhus för 600 milj etc, lite skillnad mot i början av 90-talet då det va en "död" stan :) Känner väl till Tidaholm o trakterna, e ju ursprungligen från Hjo ;)

:hej

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Lite strängar fick det bli. Strax in till Götet för lite shopping så kommer säkert fler bilder senare :)

Bifogat

• PICT2819.jpg
    PICT2819.jpg
    219.6 KB · Visningar: 53

CPMS

Medlem med medel-lem
Gick med
23 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ900R -88, KTM 950 SM -08
2st
ad201163547PM3d45.jpg

300mm
31201163641PM2827.jpg

1m
e8201163725PM6dcd.jpg

2st
8e201163810PMc8ba.jpg

Och det ska bli en sådan här:
f7201164238PM0cd9.jpg

En "Traminator" till fräsen. :D

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
2 flaskor vin, 1vit och en röd, en jäger och 5 mariestads. Veckans bästa köp!:banana

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En köksradio, 3st dörrkilar, 10 flaskor öl, 4 flaskor vin, en termostat till en Audi och några m3 med gas.

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Det här köpte jag idag! En hel djävla platta det är ju lixom helg!! Nån som missat det eller?

103-170-large.jpg

JAA jag vet att det är saft men vafan ibland kan det vara trevligt med lite barn kalas också, spriten ligger i kylen nära tillhands sen när det blir akut! :tummenupp

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
Det här köpte jag idag! En hel djävla platta det är ju lixom helg!! Nån som missat det eller?

103-170-large.jpg

JAA jag vet att det är saft men vafan ibland kan det vara trevligt med lite barn kalas också, spriten ligger i kylen nära tillhands sen när det blir akut! :tummenupp

Det är 7.0 så man kan väl säga att du är förlåten även fast de är som du säger "saft"

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
Ja vafan 4,5 blir man ju aldrig uppkäfftig av så jag dricker bara 7,0or annars får det va!
Bättre smak på dom också!

Haha jag trodde det var tvärtom, på 4.5blir man 14is kaxig på och med 7.0 så blir man åtminstonde så full så man inte tas på allvar:D

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Betongparken i Halmstad blir klar i vår, så en bräda för att surfa i skate-poolerna inhandlades. 40% rea, annars kostar ny komplett nästan ett par tusenlappar och har verkligen velat ha en ny länge. (Bredare bräda, bredare truckar, större hjul).
Happy times!

Bifogat

• 20110304399.jpg
    20110304399.jpg
    238.5 KB · Visningar: 58

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Haha jag trodde det var tvärtom, på 4.5blir man 14is kaxig på och med 7.0 så blir man åtminstonde så full så man inte tas på allvar:D

Njaa det beror väl på hur mycket man tål.. En finne som har kosken ist för blod i sig tål ju en hel del! :tummenupp
4,5or blir jag bara pissnödig av!

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
Njaa det beror väl på hur mycket man tål.. En finne som har kosken ist för blod i sig tål ju en hel del! :tummenupp
4,5or blir jag bara pissnödig av!

haha jag tänker inte ta upp kampen med en finne på två områden och de är basta och supa!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati