Du, snart kommer tjejen på att hon vill ha bubbel i badrummet, så då får du bygga om hela skiten. Lycka till
Grattis. För den summan har ni nog fått väldigt mycket för pengarna
Hade gjort likadant, lagt lite mer för att slippa storrenovera det första man gör.
Gah, det blev ett av ovanstående headset plus lite annat skit
Själv är jag glad att jag glömde köpa en extra laddare till min Galaxy eftersom det följde med en Micro-USB-laddare till Headset:et.. nu känns det genast ännu billigare och med inbyggd radio är det full pott...!
Nice, köpte med lite laddare till bilen o sisådär.
Funderade på detta headset när det kom för jag saknar radio i nuvarande mobil vilket jag hade i tidigare o använde flitigt när radiosporten sänder o jag tvingas gå ur bilen för o göra annat på jobbet
Stämmer bra.Lilla Skövde har nu för tiden dock fått storhetsvansinne me badhus för 600 milj etc, lite skillnad mot i början av 90-talet då det va en "död" stan Känner väl till Tidaholm o trakterna, e ju ursprungligen från Hjo
Vi har bubbel i den kåk vi hyr nu. Det låter käckt när man ej har det och känns då som "något man måste ha". Men, vi har bott här sedan 2008 och kanske använt den 2-3 gånger. Blir mest att man duschar iaf.
Tack.
Förvisso, samtidigt är ju Tidaholm en (charmig) liten småstad på vischan. Många hus går för 900k till 1.2 mille. För 2.0 till 2.5 meloner kan man ju bygga nytt. Räcker ju att åka in till lilla Skövde, som ändock är större, så är det andra priser och åker man till Jönköping så är det än värre. För att inte tala om Stockholm där man knappt får en garderob med kokvrå för nämnda summa.
Det här köpte jag idag! En hel djävla platta det är ju lixom helg!! Nån som missat det eller?
JAA jag vet att det är saft men vafan ibland kan det vara trevligt med lite barn kalas också, spriten ligger i kylen nära tillhands sen när det blir akut!
Det är 7.0 så man kan väl säga att du är förlåten även fast de är som du säger "saft"
Ja vafan 4,5 blir man ju aldrig uppkäfftig av så jag dricker bara 7,0or annars får det va!
Bättre smak på dom också!
Haha jag trodde det var tvärtom, på 4.5blir man 14is kaxig på och med 7.0 så blir man åtminstonde så full så man inte tas på allvar
Njaa det beror väl på hur mycket man tål.. En finne som har kosken ist för blod i sig tål ju en hel del!
4,5or blir jag bara pissnödig av!
spriten ligger i kylen nära tillhands sen när det blir akut!
FRYSEN mannen, FRYSEN
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |