"Det här köpte jag idag!"-tråden

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Jätteroligt. Jätte..

url

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Jag fortsätter med inköp av lite smått och gott som kan vara bra att ha framöver :)

042.JPG

!CCH92)QEWk~$(KGrHqEOKjcEz(BedETHBNKJpZQJSg~~_12.JPG

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Billigare och roligare att brygga vanligt kaffe med Don Pedro.
En moccabryggare och en vanlig kaffepanna kompletterar.

Roligare, helt klart. Det ceremoniella i att göra saker och ting omständligt skall inte underskattas. Dock tror jag att det för egen del skulle bli väldigt lite kaffe druckit under de premisserna.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Roligare, helt klart. Det ceremoniella i att göra saker och ting omständligt skall inte underskattas. Dock tror jag att det för egen del skulle bli väldigt lite kaffe druckit under de premisserna.

Det kan man tro.
Men när jag kokar i Don Pedron, så tar det inte längre tid än att brygga i vanlig bryggare.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Varifrån köpte du?
Drivs dem med batteri? Återkom gärna med länk, jag är också lite intresserad.

MVH
KaliZ

Batteridrift separat med sladd mellan, observera att de finns de som väger betydligt mindre med hyggligt ljus ändå men jag vill ha den som leverera mest i den prisklassen.

De jag har surrat lite med på nätet har beställt härifrån, men där är den slut och de säger att de inte får in den förän i höst + att man får meka om laddaren:

http://www.crgmoto.co.uk/inton-twin-cree-xm-l-u2-mountain-bike-light---2200-lumens-1732-p.asp

Den sidan tipsar då om en annan "Gloworm" som ska vara lite mer premium än Inton = den jag beställt. Men det verkar ändå som att Inton är den som levererar mest ljus bedömt av de bilder jag sett från både de som köpt och sidornas egna.

Sen blev jag tipsad om denna sida:

http://nestorelektronik.se/product.php?id_product=12

Då slog jag till + alla tillbehör, aldrig handlat därifrån förut så beställde mot postförskott så får man se om de kan leverera. Det finns alltså två olika = 2xT6 samt 2xU2 varav den senare ska vara starkare, T6´an finns även på Ebay men tror inte jag har hittat U2 där.

Last edited:
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...