Men det tycker inte jag är ok.
Snobb..............
Snobb..............
Natriumhypoklorit eller UV-ljus tar kål på de mesta
Recension på den? Har helt missat den filmen faktiskt
Vad är det där för hoj? Enfield?
Äre inte en Triumph Thunderbird?
Eller en kawa 250 som skall likna något anglofilt.
Rätt gissat av Skäggot!
Det är en Kawasaki Estrella. Rätt ovanlig.
Det som är roligt med denna är att jag köpte den i Tyskland 2004 när jag var nere och hämtade sporthoj. Den stod i ett hörn och var dammig(och billig) vilket lede till att den fick följa med hem. Dock så servade jag aldrig upp och började åka på den utan sålde den. Killen som köpte den skulle byta olja+filter och lite annat men blev aldrig av.
Jag köpte den nu över telefon på väg till Prag av samma kille, i samma skick. Den har stått i 8år... Nu ska jag bara serva upp den...
Vad vann jag, ett bra pris på hojen?
Ha ha nja, tänkte den kunde vara bra å smyga runt lite på ibland. Men ska ju som sagt servas och putsas lite först...
Hämtade den idag så den står ute på pickisen nu och blir blöt.
Cool, du har ingen bättre bild på ditt objekt?
Ja, cool på nåt sätt är den helt klart!
Det som gör hela grejen med köpet sjuk är att jag förra veckan kom på att jag nog skulle kunna tänka mej att ha en Estrella till lite små fläng och kollade mobile.de mm efter en, och sedan kom min gamla ut 5-6 dagar senare...
Har aldrig hört talas om modellen tidigare, men så är jag ingen expert på äldre klassiska motorcyklar. Det är många modeller som man helt missat helt. Det som är extra roligt är bakgrundshistorien att du köpte tillbaka samma hoj som du själv köpt och importerat. Måste vara ödet. Hoppas du får ordning på den. Ser ju ut att vara i rätt hyfsat skick ändå. i alla fall kosmetiskt.
http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_estrella_1999.php Inte så värst gammal.
View attachment 365694
Och en liter Captain Morgan, en liter billig fyllewhisky, en flaska mojito, ett flak öl och 4 par kalsonger.
ok... Du ska alltså supa ner dig till den nivån att du inte håller tätt?
Jag köpte en vip-biljett till spindelmannen 3d. Feta effekter var det! Skinnfåtöljer som man ligger raklång i, fritt svullande av så mycket snacks och dricka som man vill och detta föregicks av en god middag. Det bästa är att man slipper alla snorungar då det är 18-års gräns och de flesta unga har inte råd
Låter mysigt, vad kostar en sådan biljett?
250 riksdaler exl middagen.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |