BlöjRäsern
Gränsfall
Vaharuförhcp?
Bollmongo troligen.
Vaharuförhcp?
jag var på jakt efter en ny bordscirkelsåg men var inte sugen på att lägga ut 7500 ex moms på dewalt så det fick bli en Aeg istället för 5000 med moms
Den var mycket bättre också, mer klingdjup-bättre anhåll-utdragbart bord till 700mm etc.
Skönt att ha en klyv med hjul, äntligen!
En sån här?jag var på jakt efter en ny bordscirkelsåg men var inte sugen på att lägga ut 7500 ex moms på dewalt så det fick bli en Aeg istället för 5000 med moms
Den var mycket bättre också, mer klingdjup-bättre anhåll-utdragbart bord till 700mm etc.
Skönt att ha en klyv med hjul, äntligen!
En sån här?
Exakt en sådan, jag glömde tydligen bilden...
Och med tanke på att den äldsta maskin i min ägo fortfarande fungerar felfritt så är jag nöjd med köpet då den gamla maskinen är en borrmaskin AEG från 1800 kallt som har använts flitigt genom åren.
Som en förberedelse för köp letade jag runt lite efter vettiga appar som enkelt sköter streamingen. Fanns klart mindre än jag hade hoppats som jag enkelt fick att funka inom mitt WLAN. Till slut blev BSPlayer den som funkade bäst men den laggade rätt mkt på film. Vet inte om det berodde på min gamla sletna telefon (som börjar bli jäkligt trött), WLAN'et eller Appen i sig.Nej, det skall inte vara några problem. Det är väl mottagningen som lägger ribban.. Det står att det är WiFi (N) men allt beror väl på avståndet till routern.
Den har MicroSD-läsare och USB-ingångar så man kan ju köra film från minneskort eller en USB-enhet om man vill..
Följer det med vanlig fjärr, såg inget om det på DX? Hittade nämligen en ruggigt lik produkt i USA som hade fjärr.
Har du hunnit testa fjärrtangentbordet? Kanske inte ens fått hem grejerna ännu?
Vi hade 2 st såna på ett företag jag jobbade för fast då under namnet Ryobi dock samma maskin. Klockren, kunde klyva en 120 skiva utan problem, exakt och bra anhåll, det enda är att man får hålla lite koll ibland riskerar det att dra iväg lite.
Har lurat på att köpa en sån såg privat!
Vart handlade du?
Måste ha varit nån billigare modell, vi klämde faktiskt på båda maskinerna när vi hämtade ut våra, nu är det några år sen så minns inte om det skiljde spec mycket i pris men dom var likvärdiga iaf.Dock vill jag inte visa mig med något från Ryobi, det är ju som att stå och skruva med en skruvdragare från Clas Ohlson
Jag shoppade på Bauhaus.
Global är oanvändbart skit.
Hittar du en yrkeskock som användar Globals knivar? Nej, det gör du inte.
Det är ju ganska starkt att säga att det är skit, du får gärna utveckla varför?
Ingen aning om yrkeskockar använder dessa eller ej, känner ingen sån.
Jag betalar ogärna höga priser för saker som inte är värda det dock, därav frågan.
Morsan hade en global, den gick av på mitten.
Det är ju ganska starkt att säga att det är skit, du får gärna utveckla varför?
Ingen aning om yrkeskockar använder dessa eller ej, känner ingen sån.
Jag betalar ogärna höga priser för saker som inte är värda det dock, därav frågan.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|