Nice, jag var lite sugen på Porsche-kniven innan och testet verkar ju lovande.
Jag känner flera yrkeskockar och ingen av dessa använder Global. Det är en tillverkare som säljer på design. Design före funktion och visst går det använda dom men det räcker med att plocka upp en så känner man hur feldesignade dom är.
Av de knivar du länkar är det väl den i keramik som ser vettigast ut. Det bör dock sägas att många modeller är väldigt(!) spröda och går av mycket lättare än en stålkniv.
..men det är säkert en smaksak om man gillar Global. Jag gör det verkligen inte.
Ryobi/AEG/Milwaukee är från samma koncernDock vill jag inte visa mig med något från Ryobi, det är ju som att stå och skruva med en skruvdragare från Clas Ohlson
Jag shoppade på Bauhaus.
Porsche it is!
Jag ska tillägga att jag är anti allt som är hypat och således också Global, ville bara ha en förklaring om varför.
Porsche it is!
Beretta 686 med 1/4 och 3/4.
4000 kronor. Nästan gratis.
Beretta 686 med 1/4 och 3/4.
4000 kronor. Nästan gratis.
Så "DEsigned by Porsche" räknas inte som hypat?...
Jaså, handikapbössan var inte till belåtenhet?
Dom däringa har ett andrahansvärde utan motstycke.
Jag har en likasammadan, med hårdförkromade pipor. Bra skit.
Är det du som är killen med guldbrallorna? Du verkar handla titt som tätt och köper sällan billigt skitNu ska du inte vara sån! Jag är skitnöjd med halvutomaten men det är inte alltid det passar med en hylskastare.
Ryobin stod faktiskt uppställd bredvid kartongen till denna men det var inte samma maskin på långa vägar, dock kostade den 3500:- så de kanske har dyrare modeller som delar utseende/uppbyggnad med denna. Dock vill jag inte visa mig med något från Ryobi, det är ju som att stå och skruva med en skruvdragare från Clas Ohlson
Jag shoppade på Bauhaus.
Är det du som är killen med guldbrallorna? Du verkar handla titt som tätt och köper sällan billigt skit
Global verkar vara ute numera. Tycker man marknadsför de där japanska designknivarna allt mer med dekorerade blad.
Har själv Globalknivar som jag fick i present när jag flyttade hemifrån. De var riktigt bra fram till dess att min flickvän kom in i bilden och började köra dem i diskmaskin....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|