En ruskigt fin Bandit 1250 med alla de rätta tillbehören från en härifrån forumet, galet nöjd!
View attachment 377714
Tack! Är lika glad som ett barn på julafton!
Förstår det, den hade inte suttit fel alls! Utom möjligen försäkringen då... :ungdom
Själv har jag precis ropat hem en ps3a på tradera, min förra fick ju ylod och gick inte att laga men denna ska vara fullt funkis sånär som på bluray läsaren som slutat läsa skivor. Tänker ta den fungerande läsaren ur min trasiga och sätta i den fungerande, billig och bra lösning på min ps3brist! om det funkar vill säga, ber till både fan, gud och buddha att inget skiter sig nu för nu börjar snart det här strulet närma sig en smärtsamt kostsam nivå utan att ha genererat ett fungerande resultat... mem förhoppningsvis går det bra denna gång och jag kommer undan med mindre än vad en ylodreparation skulle ha kostat om det funkat
Några småsmäll.
Några småsmäll.
Underljud?
Jag föredrar jaktammo till 22an.
Även de dyra smällarna är billiga.
Du köpte väl hela lådan? Dom rinner iväg som sand genom fingrarna med en 10/22.
Många som talar gott om just CCI Standard. Man ska ju börja någonstans.
Blev bara 50 stycken. Två stackars magasin.. Vill se hur dom går i just min bössa innan jag köper större kvantiteter.
Köp en låda överljuds och jämför.
I de byssor jag provat så går det bättre.
Några specifika tips? Nästa inköp blir nog ett par askar CCI Stinger.
Inte direkt.
De jag provat har varit likvärdiga.
Jaktammo görs ju med precision, plinkningpuffar är ofta massproducerade leksaker.
Även bra övningsammo i 22LR blir väldigt avståndsberoende, pga den låga hastigheten.
Några specifika tips? Nästa inköp blir nog ett par askar CCI Stinger.
Hittar du lapua så prova, dom är duktiga på 22or.
Gott. Tack för tipset!
Fast skall jag vara ärlig är det fan så mycket roligare att satsa på variation än precision med en sån bössa.
Då spelar det mindre roll om ammon sprider 30 eller 50mm på 100m.
Man fick en helt ny ps3a för under 2000 för ett par år sen, det hade ju varit ett alternativ då för några år sen att fått en helt ny fungerande med garanti.
Men köpa beggad o krångla o stå utan ps3a o ändå lagt ut mer pengar i slutändan är väl roligt det med
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|