Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Grattis till hojen!
Tveksamt kvalitetsrykte, plus att det "inte är en riktig 916" håller nere köpintresset.Tack!
Ja det blev ingen R, den jag var ute efter såldes, sen kollade jag på en skitfin -97 916 sps men tyvärr var säljaren en skitstövel (lång historia) sen dök denne upp. Förstår inte varför dom är så billiga.. 35 lax för en orginalhoj 2k mil full historik och den har alla tillbehör.
Blir skoj
Tack!
Ja det blev ingen R, den jag var ute efter såldes, sen kollade jag på en skitfin -97 916 sps men tyvärr var säljaren en skitstövel (lång historia) sen dök denne upp. Förstår inte varför dom är så billiga.. 35 lax för en orginalhoj 2k mil full historik och den har alla tillbehör.
Blir skoj
Hojen blir nog en långkörare med fokus på bana och kortare helgturer. Blueprinting och kanske lättare fälgar sen är den ett vapen
Jag tror du kommer att vara nöjd med hojen om du tänkt dig använda den på bana och kortare turer på landsväg. Testa och se hur du upplever hojen original och sedan kan du ju investera i ett par lättare fälgar. Jag gjorde det efter ett par säsonger, men det gick ett vinteruppehåll mellan så jag kan ärligt talat inte säga om jag upplevt någon större skillnad. Lite synd att man inte gjorde skiftet mitt i en säsong så att man hade kunnat säga att det var den bästa uppgradering man gjort på hojen. Det är nämligen den enda jag gjort.
Ja jag far val kora den lite forst och se, men jag tror dina R falgar orginal ar ganska mycket lattare an dom har gamla brembo falgarna.
Kommer i kvall
Har det i bilen, både halv och hel, mycket ljus för att vara halogen faktiskt.Någon som testat Osram Nightbreaker Plus? Halvljuset har italienarna inte prioriterat i vanlig ordning. De hade Osram hemma på hyllan så det fick bli det. Har tidigare på andra bilar jag haft använt mig av bättre halogenlampor från Philips med rätt lyckat resultat. Får hoppas att det gör susen den här gången också.
Har det i bilen, både halv och hel, mycket ljus för att vara halogen faktiskt.
Oj det var billigt. Känns de ok?
Gött med ordnung på pinalerna också!Pillade ihop den idag.
Verktygen har ju självklart inte högsta kvalitet.
Men jag tror allt det går att klara sig bra på dessa.
Nu har jag ju readan oändligt med verktyg sedan innan, men en sån fin vagina har jag aldrg haft.
Jag är absolut nöjd.
Gött med ordnung på pinalerna också!
Pillade ihop den idag.
Verktygen har ju självklart inte högsta kvalitet.
Men jag tror allt det går att klara sig bra på dessa.
Nu har jag ju readan oändligt med verktyg sedan innan, men en sån fin vagn har jag aldrg haft.
Jag är absolut nöjd.
Great. Ska tjaxxa en sån att ha i garaget!
Jag råkade dra av den minsta förlängaren, men det var nog mest för att jag tog i som en idiot när jag försökte lossa en fastärgad M8 i alutoppen.
Hur i helvete är det möjligt
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |