nöjd med den?
vanlig eller compact?
Är du nöjd med luren nu efter du har haft tid att testa den? Sitter själv med den gamla Z1an fortfarande.
Jag har precis kommit hem från en vecka utomlands så telefonen ligger fortfarande och väntar på mig på posten, ska hämta den imorgon! Återkommer med ett utlåtande om några dagar Haft min gamla V bra länge nu så det var dags för en upgrade
Ett par sånhär prylar anlände från hongkong idag, ska ut i garaget och skruva dit dem efter maten, hoppas på okej passform. De verkar iaf välgjorda.
View attachment 413240
Dra muttrarna under lite extra eller byt ut dom mot nylock. Färgen på mina bleknade efter en säsong och blev gråa. Kolla så klacken som ligger mot bromspumpen har lite spel, jag fick fila lite på min.
Ett kanonklipp även om den var momssmittad, 965 kr inkl frakt.
Har en för 1/8" slipstift men den här har 6 mm diameter, tänkte först ta handstycket och sälja motorn vidare men det var olika infästningar mot min egen motor så jag kopplar väl in bägge maskinerna vid bänken istället så spar jag lite tid istället.
Extraknäcker du som tandläkare?
Nej, jag tycker inte om människor.
Köpte ett par likadana, efter montering inser jag att det är ett glapp mellan handtag och fäste... Rent ut sagt livsfarligt om man nyper till hårt i bromsen = skiten knäcksEtt par sånhär prylar anlände från hongkong idag, ska ut i garaget och skruva dit dem efter maten, hoppas på okej passform. De verkar iaf välgjorda.
View attachment 413240
Köpte ett par likadana, efter montering inser jag att det är ett glapp mellan handtag och fäste... Rent ut sagt livsfarligt om man nyper till hårt i bromsen = skiten knäcks
70 spänn åt helvede
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |