"Det här köpte jag idag!"-tråden

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Kan du inte skriva om alla dina metallvinklar och alurör i vapentråden istället, för jag tror inte att nån riktigt bryr sig här? Bara en alldeles vänlig fråga, för jag tror dina inlägg passar bättre där :)

Håller med, här skall det enbart läggas upp chipspåsar och redbull.

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Kan du inte skriva om alla dina metallvinklar och alurör i vapentråden istället, för jag tror inte att nån riktigt bryr sig här? Bara en alldeles vänlig fråga, för jag tror dina inlägg passar bättre där :)

Jag bryr mig. Kan inte du hitta nått annat forum där man bara postar saker som passar dig istället? Bara en alldeles vänlig fråga. :)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag bryr mig. Kan inte du hitta nått annat forum där man bara postar saker som passar dig istället? Bara en alldeles vänlig fråga. :)

Ok, det är alltså nåt r****d som bryr sig.
Eller så hänger du också i den tråden som är startad för alla med vapenintresse.

Köp en sånhär vetja!

Guns-350x270.jpg

Last edited:

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Enbart för att du frågar så himla snällt.

3_1793_oberland_arms_black_label_oa-15_austria_m5_ars,_.223_rem._.JPG
Är det en PTW? :D

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Är det en AR15 eller nåt sånt? Vad är det för tävlingsskytte/klass man har stelopererade militära automatvapen till och hur funkar en sån tävling? Hoppar man runt och rullar sig i lera och lever rövare eller hur funkar det?

Du får göra en sökning påo IPSC Rifle på tuben.

Är det en PTW? :D

Absolut. Den skjuter bara lite hårdare. :crash Det är säkert.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Fick precis hem mina laddplattor till mobilen = ingen mer laddning med sladd.
Köpte 4x för 200 inkl frakt från Tjina. Funkar klockers :tummenupp

Rekommenderas.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fick precis hem mina laddplattor till mobilen = ingen mer laddning med sladd.

Rekommenderas.

Laddas via NFC? Vart köpte du och till vilken lur, om de bara passar specifika lurar vill säga...

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Laddas via NFC? Vart köpte du och till vilken lur, om de bara passar specifika lurar vill säga...

Inte NFC. Induktion.

Själva plattan är nog densamma för alla lurar, men bakom bakstycket tejpar man på ett klistermärke med en
metallspiral/spole i. Vad är det för lur du har?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Köpte tre st för ett tag sedan men glömde beställa eliminator så jag kan bara använda en.. De behöver ju få ut 2 mAh ur laddaren så vanliga snikladdare som ger 0.5-1.2mAh är ju i minsta laget eftersom du tappar effekt vid själva överföringen..

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Köpte tre st för ett tag sedan men glömde beställa eliminator så jag kan bara använda en.. De behöver ju få ut 2 mAh ur laddaren så vanliga snikladdare som ger 0.5-1.2mAh är ju i minsta laget eftersom du tappar effekt vid själva överföringen..

För mig funkar det med vanliga laddaren, men att plocka kräm från tex datorn blir nog segt

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Hörreduja, jag tjöpte vapenvårdsprodukter idag men jag underlät att publicera skrytet här, bra va? :D

Nja...... Skjut du upp dom här. Blev lite jobbigt att en och samma person ockuperade hela tråden genom att redovisa varenda liten pillemoj han köpte till sin pickadoll. Ungefär lika intressant som om jag skrev om varenda matkasse jag får hem. Finns ju en vapentråd som ändå alltid ligger på topp tio.

Ingen big deal egentligen. Om ni andra hellre vill läsa om det i den här tråden så ska jag låta bli att vara grinig.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Märkligt att det är så, att den ligger i topp alltså. Verkar ju inte vara några kvar här förutom vi gamla rävar som knappt kör något längre, utan istället skjuter.

Nja...... Skjut du upp dom här. Blev lite jobbigt att en och samma person ockuperade hela tråden genom att redovisa varenda liten pillemoj han köpte till sin pickadoll. Ungefär lika intressant som om jag skrev om varenda matkasse jag får hem. Finns ju en vapentråd som ändå alltid ligger på topp tio.

Ingen big deal egentligen. Om ni andra hellre vill läsa om det i den här tråden så ska jag låta bli att vara grinig.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Äsch då, jag kan nog hålla med dig lite. Pangartråden är ju kanon s.a.s.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring