Nöjd! ..tror jag
290 kr på XXL sport.Fördelen med att barnen växer är att vi använder samma leksaker...
Jag vet vad alla vill fråga nu så jag tar en för laget:
Fleshlight?
Tänkte köpa en Marantz SR7008 surround förstärkare nu i dagarna, men det blev ett impulsköp av kamin idag så nu får förstärkarbytet vänta ett tag. 13 750:- i rabatt på kaminen var för bra för att avstå
View attachment 414533
24mx.se är sidan för dig.En RMZ450 -06 som ishoj. Behöver dock plocka isär förgasare och byta munstycken och lite sånt då den bara går bra på choke. Den har stått i 5 år så det kan vara gammal sås kvar i förgasaren fortfarande dock, ska testa göra rent den ordentligt innan jag gör något annat.
Några tips på vart man beställer reservdelar och sånt bäst här i Sverige? Behöver typ filter, stift, oljor, kedja och lite smått och gott.
Och bandage behöver jag, många. Ska kränga på finndubben och tänkte testa att göra det för hand för första gången, utan maskin
En MacBook äntligen.
Kan jag blåsa min gamla PC fullständigt och kränga den, eller kommer det att finnas kvar känsliga uppgifter?
En MacBook äntligen.
Kan jag blåsa min gamla PC fullständigt och kränga den, eller kommer det att finnas kvar känsliga uppgifter?
En MacBook äntligen.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|