Ser ut som något som ska hänga ifrån antennen på en 740 med sönderspelade biltemahögalare
Ett par nya skärmar. Så nu kan här läsas dubbelt så mycket forumposts.
View attachment 425394
Ett par Philips 243V5LHSB/00 på 23.6"
Inget fancy, men kommer ändå bara användas till text 90% av tiden.
Jävla WEEEEBS.
Är det Hatsune Miku på tavlan
E-Revo Brushless TQI TSM
TQI (numera även för Android)
TSM
Vad för bana är det som suger? =)
lögn o förtal
Men men nu har ju jag denna kärra och då då är den naturligtvis världens bästa, i allt
Ironi mode: Off
Det jag var nyfiken på är om du menar inomhusbana, typ matta eller utomhusbana, typ crossbana i miniformat?
Hade en E-Maxx för ett gäng år sedan, dock utan LiPo, och den hade jag kul med och när det nu börja klia i fingrarna igen tittade jag i huvudsak på E-Revo och Savage Flux HP. Prylnörd som man är smäller Traxxas högre på den fronten idag enl. mig med just appen/telemetri och TSM även om HPI är stryktåligare från fabrik.
När det kommer till motorcyklar är jag i mångt o mkt en originalkille men för dessa leksaker är minst halva nöjet att leta option, skruva och optimera =) Bana är väl nästan lika troligt för mig som att jag skulle släpa ut en HD men visst kunde det vara kul att prova, RC alltså.. HD'n skulle väl vara för att göra världen en tjänst och skrota den
Inte kört något särskilt ännu, kört in slirkopplingen typ men snart så. Det lilla jag känt av TSM på torr asfalt så verkar det lira men kommer naturligtvis till sin rätt på löst underlag och de giftigare batterierna.
Här är en kärra som de fått ganska bra ordning på, jag håller på att kolla upp tillgängligheten för de hjulen som sitter på så frågan ligger på den svenska importörens bord. Sweep Racing Road Crusher heter däcken, halvseriös mittdiff på denna kan man tro:
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|