"Det här köpte jag idag!"-tråden

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det här damp ner i brevlådan. Nu ska bara oket för högersidan på CBRen dyka upp med. :hihi
DSC_0182.jpg

H_____P

Trygghetsnarkoman
Gick med
11 Apr 2010
Hoj
KTM 1290 GT-22, Husky 701, Yamaha 660 XTR
En Ducati Hyperstrada 2015 blev det. Ska bli intressant se vad jag tycker om den. Ducatiklubben next!
2013-ducati-hyperstrada-1_600x0w.jpg

Nån som vill köpa en FZ1???....IMG_20160706_180145.jpg

Last edited:

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Neato Botvac D85 när tidigare Neato Signature Pro gjort ett bra jobb.Gillar när det är någorlunda rent men låter den lille roboten hitta skiten.När han såg skärmen på datorn däremot med sporthoj.com försökte han suga in hela datorn.Undrar om man ska ta det som någon form av signal. :va :lol

Last edited:

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Neato Botvac D85 när tidigare Neato Signature Pro gjort ett bra jobb.Gillar när det är någorlunda rent men låter den lille roboten hitta skiten.När han såg skärmen på datorn däremot med sporthoj.com försökte han suga in hela datorn.Undrar om man ska ta det som någon form av signal. :va :lol

Får mig att tänka på Walter i 112 Aina som blir förföljd av en såndäringa mackapär!!!

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Äntligen en som rymmer kort och...

20160707-220718-1.jpg

20160707-220937-1.jpg

20160707-220905-1.jpg

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Hoj
Får mig att tänka på Walter i 112 Aina som blir förföljd av en såndäringa mackapär!!!

Neaton brukar däremot putta lite försiktigt på Bulldoggen här hemma om han ligger i vägen som i sin tur ser mindre road ut av denna mackapär.Gav för övrigt den äldre Neato Signature Pro till mossan som är överlycklig men fortfarande förvånad över att denna teknik klarar av att städa helt själv. :crash

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Hoj
Gör som flertalet andra denna regniga dag och for och handlade istället som tröst när det regnade för mycket för att Busan skulle få rulla.Blev en Logitech G402 Hyperion Fury till Asus speldatorn.

Även bulldoggen som var med trösthandlade i ett djurvaruhus där han får lov att komma in när inte han heller gillar vatten i form av regn så det fick bli en mjukis kossa.Himla tur att vi har olika intressen. :crash

Last edited:

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Beställde en sån här då jag kommit på mig själv att saknat tryckluft lite allt för ofta när fordonen står utspridda i diverse förvaringar. (och att lasta in den i garaget i bilen är lite lätt omständigt)

dkp_1100_5_1_of_10.jpg

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Länk?

Skickat från min A0001 via Tapatalk

jag köpte härifrån : http://www.arturus24.de/products/Dr...r-15-PS-5-Liter-DKP-1100-5-1-OF-Typ-1020.html

Fanns en svenska säljare som sålde en liknande med märket stanley. Men de såg inte pålitliga ut, så blev dyskland istället.

En såndär har jag. En Stanley fast ser exakt lika dan ut (men gul tank). Köpte på jula för typ 500 på rea.

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
jäkla lyllo, hittar ingen av den modellen under 1500kr!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
HAr äntligen fått tag i oket som jag beställde från ebay, eftersom att speditörerna här i landet är totalt inkompetenta på att leverera paket...
Och, efter att ha brottats med att plocka isär det så kan jag väl konstatera att någon tidigare ägare av hojen som oket satt på var fullkomligt dum i hela huvudet.
13613311_1180098742032671_7280042503633769048_o.jpg

Kolvarna är grundligt repade med någon tång.
Antagligen därför att kolvarna satt som urberget. PAckningarna hade svällt. Och i yttre packningsspåret hade metallen i oket ärjat något fantastiskt.
Och blockmongot har dessutom tydligen lackat oket grönt. Och för att inte få färg ner i cylindrarna har bromskolvarna suttit i när det lackades.
Samtliga gummidetaljer på oket hade svällt upp, packningar, glidstångsbälgar... Allt.
Undrar vad de använt för att försöka smörja oket med?

Jaja... Polera upp skiten och använda andra kolvar så blir det nog bra igen.

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Hoj
Vakum
Ultimate Kit Including Raspberry Pi 3 Model B
Kit Includes:

- Raspberry Pi 3 Model B - We only stock the latest Sony UK made 1GB Model B.
- Raspberry Pi Case of Your Choice - Including ModMyPi, PiBow's and more!
- Pre-loaded Micro SD Card - Choice of NOOBS-Loaded 8GB, 16GB or 32GB Samsung Micro SD Cards
- Power Supply - Available for UK, EU & US
- Video Cable - Selection of Colourful Video Cables to Suit your Hardware - HDMI, RCA, DVI & VGA
- USB to Micro USB Cable - Available in a Range of Colours and "Noodle" Type!
- RJ45 Cable - Available in a Range of Fun Colours.
- Keyboard & Mouse - Choice of Wired, Wireless or Mini Keyboard & Mouse Bundles (QWERTY)
- Wireless Dongle - Available as Nano, Mini, Extra Range & 5GHz Version
- USB Hub - A selection of 4 Port, 7 Port or the official PiHub (Optional)
- Heat Sink Kit - Keep your Raspberry Pi Cool with our Ultra Popular Raspberry Pi Heat Sink Kit!
- Bluetooth Dongle - Great for connecting your Pi via Bluetooth to your phone or computer!
- SD Card Reader - Useful for loading data to your SD card or checking your operating system!

Ultimate Kit Including Raspberry Pi 3 Model B.jpg

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ultimate Kit Including Raspberry Pi 3 Model B
Kit Includes:

- Raspberry Pi 3 Model B - We only stock the latest Sony UK made 1GB Model B.
- Raspberry Pi Case of Your Choice - Including ModMyPi, PiBow's and more!
- Pre-loaded Micro SD Card - Choice of NOOBS-Loaded 8GB, 16GB or 32GB Samsung Micro SD Cards
- Power Supply - Available for UK, EU & US
- Video Cable - Selection of Colourful Video Cables to Suit your Hardware - HDMI, RCA, DVI & VGA
- USB to Micro USB Cable - Available in a Range of Colours and "Noodle" Type!
- RJ45 Cable - Available in a Range of Fun Colours.
- Keyboard & Mouse - Choice of Wired, Wireless or Mini Keyboard & Mouse Bundles (QWERTY)
- Wireless Dongle - Available as Nano, Mini, Extra Range & 5GHz Version
- USB Hub - A selection of 4 Port, 7 Port or the official PiHub (Optional)
- Heat Sink Kit - Keep your Raspberry Pi Cool with our Ultra Popular Raspberry Pi Heat Sink Kit!
- Bluetooth Dongle - Great for connecting your Pi via Bluetooth to your phone or computer!
- SD Card Reader - Useful for loading data to your SD card or checking your operating system!

View attachment 431992
Jaha, vad är planen?

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...