Hoppas du inte ska spela bara
Har inga större planer på att spela med/på den. Vad är det som gör den dålig för spel? Lite nyfiken bara då jag inte är så insatt i datorvärlden
Spelar gör jag på PS3
Hoppas du inte ska spela bara
Har inga större planer på att spela med/på den. Vad är det som gör den dålig för spel? Lite nyfiken bara då jag inte är så insatt i datorvärlden
Spelar gör jag på PS3
Spelar gör jag på PS3
Han kanske va ironisk
Får ju inte luras på det där viset
Iofs så hade det inte spelat någon större roll för mig.
Är det lönt att köpa till 1Gb extra ramminne på en gång så man har 4, eller klarar man sig bra på 3?
Många säger ju att Vista ska kräva en hel del...
Avinstallera vista och in med XP-home så har du nåt bra
Är det lönt att köpa till 1Gb extra ramminne på en gång så man har 4, eller klarar man sig bra på 3?
Får ju inte luras på det där viset
Iofs så hade det inte spelat någon större roll för mig.
Grafikkortet är inte det vassaste direkt. Men ska man inte spela är det ju lugntHar inga större planer på att spela med/på den. Vad är det som gör den dålig för spel? Lite nyfiken bara då jag inte är så insatt i datorvärlden
Spelar gör jag på PS3
Undra vem det är av oss som är uduglig? Har du koll på grafikkort? Finns inte mycket sämre kort än 8500 att köpaÄh.. Du kan spela de flesta spelen på den. Crysis kan nog hacka en del annars skulle den funka bra.
Snarare oduglig..
Vart beställde du skorna och till vilket pris? Inkl. frakt...Fick hem lite nya prylar idag från Tyskland
Alpinestar Vector och Sidi Vertigo Corsa!
Köpte från fc moto, 269 euro+frakt.Vart beställde du skorna och till vilket pris? Inkl. frakt...
Ok! Har också tänkt o beställa därifrån, men är lite osäker på storleken... Har kring 43-44 i vanliga fall. Men det verkar som om Sidi är lite mindre i storlek?Köpte från fc moto, 269 euro+frakt.
Jag köpte ju skinnstället samtidigt men gav bara 10 euro för frakten
Jag har haft Sidi 7 år tillbaka och tycker dom passar mig klockrent, har 45 i mc stövlarna och 45 i arbetsskor så jag vet inte om dom är små direkt. Sen ska ju stövlarna sitta bra på fotenOk! Har också tänkt o beställa därifrån, men är lite osäker på storleken... Har kring 43-44 i vanliga fall. Men det verkar som om Sidi är lite mindre i storlek?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|