Nästa fredag bär det av uppåt Göteborg för att ruinera mig och köpa resten av utrustningen
Argon och tungsten?
Hade Handroid Pod = den kortare men dom gick sönder ganska snabbt.. utan vurpa ska tilläggas. Minns inte exakt men det var när jag skulle ta på mig den ena som sprack ordentligt när jag drog i den.
Fast om man skrotar av varje säsong spelar det nog mindre roll
Argon och tungsten?
Själv vråla jag in det här lilla kitet online med ännu en laddare, phet liten rackare, 12V/339Nm på 1.1kg är duktigt jobbat. Dom brukar leva upp till max vrid faktiskt, sen att bräjjkaway torque är bull é en annan femma men det hävdar dom inte på denna.
Gärna ett omdöme om den då jag själv börjar tröttna på Apples prishysteri.Morsans mobil (Samsung Galaxy S 3 eller snarlik, en numera både gammal och redan då billig/budget Samsung-smartphone) har blivit så gammal att den inte kan uppgradera till senaste Android, och därmed inte heller BankID så hon kommer inte åt sin internetbank eller kan logga in någonstans med hjälp av Mobilt BankID...
"Synd" för mig, då jag "tvingas" sälja min OnePlus 3T till henne och köpa
den nya OnePlus 6T (8 Gb RAM, 256 Gb minne, Midnight Black) till mig själv
Gärna ett omdöme om den då jag själv börjar tröttna på Apples prishysteri.
Just ja, men va fan, man kan väl ha två?Du skulle ju köpa min E71:a, är som ny och du kan lägga in din bankman på speed dial o allting.
Morsans mobil (Samsung Galaxy S 3 eller snarlik, en numera både gammal och redan då billig/budget Samsung-smartphone) har blivit så gammal att den inte kan uppgradera till senaste Android, och därmed inte heller BankID så hon kommer inte åt sin internetbank eller kan logga in någonstans med hjälp av Mobilt BankID...
"Synd" för mig, då jag "tvingas" sälja min OnePlus 3T till henne och köpa
den nya OnePlus 6T (8 Gb RAM, 256 Gb minne, Midnight Black) till mig själv
Nä, skänk den till din mor och köp en vettig telefon. Win-win.Kläm morsan på lite mer stålar så får du råd med en iPhone
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|