Äntligen!
Fiffig laddare som kan hantera dom flesta småbatterier som används Det jag tycker är skoj (intressant då?) är att kunna mäta hur många mAh det går att stoppa i ett batteri eller räkna hur många det går att få ur och på så vis kunna få fram vad något drar etc.. Går även fint att ladda ur ej uppladdningsbara om man bara är nyfiken på om dom lever upp till specifikationerna.
Finns väl 100 saker till att roa sig med om man lider av detta och alla mätningar inställningar går att hantera på enheten, app eller pc.
Hmm.....
Vet du om den klarar av att "kicka igång" 18650 Li-ion batterier som har laddat ur sig för mycket?
Hmm.....
Vet du om den klarar av att "kicka igång" 18650 Li-ion batterier som har laddat ur sig för mycket?
exakt vad är det då?
Äntligen!
Kul pryl
exakt vad är det du frågar, om?
Jag har inte lagt in någon länk i inlägg #11227 dock en bild =)
Datornörd som man är, köptes en Intel Optane 900p 480GB, bara för att... den är fem gånger snabbare än en 970 Evo Plus M.2 på random read. 7400 spänn.
Datornörd som man är, köptes en Intel Optane 900p 480GB, bara för att... den är fem gånger snabbare än en 970 Evo Plus M.2 på random read. 7400 spänn.
http://www.thessdreview.com/our-reviews/intel-optane-ssd-900p-review-480gb-understanding-disruptive-technology/
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|