Hoppas åf är vettig och förstår begreppet kundvård.
På tal om, dom hade bett om någon bild på trasslet vilket resultera i att jag snickra ihop ett videoklipp att passa över istället. Inget snack men det duckades lite om maskinen som ändå fungerar som den ska men att byte/återbetalning eller mellanskillnaden för original istället var naturligtvis inga problem. Eftersom jag redan lagt en beställning på originalrullar blev min kontring om dom kunde trolla till den befintliga så var saken ur världen.
Senare ringde företaget, bara mejlat innan och förklara att det var 3-5 dagars leveranstid på originaltejpen vilket jag redan visste var från "externt lager" vilket jag sa ok till/hade inte räknat med annat. Hon förklarade kort att dom måste få ett ok från kunden i dessa lägen eftersom en order dom själva måste beställa går inte att avbryta, typ.
-Ja sen ska jag ju fråga om vårt egna märke som finns i lager kan vara ett alternativ?
-Hrm nä inte i det här fallet, tack.
Lite humor ändå..