checkster
Gudomlig sporthojare
Var hittade du dessa?
I Lövånger
Var hittade du dessa?
Ljudklipp på den sen tack!
SLP Trippelpipor till en Yamaha Viper 700 , det sitter singelpipa standard på denna maskin, så med trippelrören och lite andra modifieringar så kan man ta ut 25-30hk till
View attachment 457552
Idag öppnade jag lädret rejält och slog till på den här.
Kvaliten är precis som man kan förvänta sej av en Meec, det vill säga obefintlig.
Jag har en sådan sedan i alla fall 5 år tillbaka. Sparsamt använd då jag oftast använder mina Makitaverktyg.View attachment 457552
Kvaliten är precis som man kan förvänta sej av en Meec, det vill säga obefintlig.
Jag har en sådan sedan i alla fall 5 år tillbaka. Sparsamt använd då jag oftast använder mina Makitaverktyg.
Inte speciellt stark.
Inte speciellt bra batteritid.
Men liten, lätt och smidig. Kommer åt på en del ställen där fullsizemaskiner inte kommer åt.
Jag köpte faktiskt två sådana på gårdagens erbjudande. Mina systerdöttrar är i färd med att flytta hemifrån och tillsammans med julas lucka nu på torsdag (Bosch borr och bitsset) kommer de få en nyttig julklapp av sin morbror.
View attachment 457552
Jag har en sådan sedan i alla fall 5 år tillbaka. Sparsamt använd då jag oftast använder mina Makitaverktyg.
Inte speciellt stark.
Inte speciellt bra batteritid.
Men liten, lätt och smidig. Kommer åt på en del ställen där fullsizemaskiner inte kommer åt.
Jag köpte faktiskt två sådana på gårdagens erbjudande. Mina systerdöttrar är i färd med att flytta hemifrån och tillsammans med julas lucka nu på torsdag (Bosch borr och bitsset) kommer de få en nyttig julklapp av sin morbror.
Jäkligt bra julklapp, väldigt många äger i bästa fall en hammare och ett par små skruvmejslar när dom flyttar hemifrån, sen upptäcker dom att man ska hänga upp saker, dela fönster för att putsa dom och att man behöver klippa till och tillverka sladdar till lampor...
Slagborrmaskin är väl lite överkurs, dels för att hobbymaskinerna som regel är kass, jag har ägt ett antal, men ringer alltid kompisen och lånar hans Hilti när något ska hängas i en betongvägg.
Men en bra grundsats verktyg, kanske inte alltid uppskattas så mycket på julafton, men den uppskattas i flera år efteråt varje gång man har verktyg att lösa ett problem med.
Ljudklipp på den sen tack!
Det saknas lite snö här ute vid kusten än för att testa min, men här har du ett klipp från en likadan
Jag glädjs varje dag det inte ligger snö på backen och is på sjön.
Köpte en ny tuta på Black Friday från Nilssons MC. Jag tutar nästan aldrig, men häromveckan behövdes det då jag höll på att bli prejad i en rondell. Jag hörde knappt själv min tuta - så provade den i garaget och det var det mjäkigaste jag någonsin hört. Så jag provar en Denali Soundbomb Mini, har sett några tester på tuben och den verkar låta mer än min originaltuta. Långt ifrån ett kompressorhorn, men bättre (hoppas jag).
View attachment 457570
Vid nåt tillfälle låna jag en äkta Dremmel från jobbet. Dag å natt i skillnad.
Det nog sant. Det finns många kopior av Dremmel som är bättre än Biltemas
Kul du nämner Black & Decker äger faktisk en skruvdragare av det märket. Format avsmalnade tom toarulle. Tidigt 80 tal är den ifrån. Förvånansvärt stark å funkar lika bra idag som för 35 år sen
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|