L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Hade aldrig hänt på en elbil...
Näpp, han hade fortfarande stått med stöpseln i och rullat skinn på andra stoppet, 26mil från avfart...Hade aldrig hänt på en elbil...
Hade aldrig hänt på en elbil...
Var ute i skogen med den i går. Brann som en svetslåga. Grym effekt. Gissar att kvalitetskontrollen lämnar en del i övrigt att önska, om din är trött och med låg effekt. Upplever att min lilla levererar på samma nivå som min 34 är gamla Prius (tror jag det är, den är så sliten så inga märken eller dekaler finns kvar längre...).
Så är det alltid :-DJag försökte köpa en svetshjälm där i tisdags.
Helt tomt.
Enligt personalen hade all svetsutrustning sålts inom en halvtimme från att de öppnade på måndag.
- Det ska jag fixa inom något dygn, tänkte jag. Den här var ombyggd till nudisthoj, så den ser inte så kul ut just nu, men kåpset är beställt : )Bild??!!!
Kul med valp (även om det stjäl mycket tid).En Alaskan huskyvalp blev dagens inköp
Hundar slutar bita rätt fort om man sätter fingrarna på hakan och nyper med ett fingret på tungan så släpper dom direkt.Kul med valp (även om det stjäl mycket tid).
Svetshandskar är bra när man leker med de sylvassa valptänderna.
En bok https://www.settern.se/fakta-c-119_...kall-drev-andra-svara-situationer-p-2632.html , även om man kan mycket så finns det kvar att lära.
Lycka till och kom ihåg att ha kul.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |