andersbrink
hasenfrasen
Lacka om en Collectors Edition? Hädare där!Är det så dyrt att lacka om då? Om man verkligen vill menar jag..
Lacka om en Collectors Edition? Hädare där!Är det så dyrt att lacka om då? Om man verkligen vill menar jag..
?Lacka om en Collectors Edition? Hädare där!
Du har inte funderat på att importera? De lär ju vara desto vanligare i USA än i Sverige tänker jag.Lacka om en Collectors Edition? Hädare där!
Vi hade en svart med guldörn på huven när jag var liten.Ni som följt mig och min aktivitet på detta forum vet att jag redan har ungefär en miljon icke färdigställda projekt och alldeles för mycket annat tids- och orkeskrävande i livet just nu för att knappt ens mäkta med att hålla de absolut mest nödvändiga på minsta möjliga sparlåga rent underhållsmässigt... Men ikväll fick jag chansen att förverkliga Barndomsdrömmen med stort B och kunde bara inte motstå, alldeles för bra tillfälle för att tveka och det var bara att slå till.
När jag var 12 så såg jag en bil som förändrade mitt liv. Det var det absolut häftigaste jag någonsin sett, en mullrande best klädd i mörkröd metallic med en stor svart örn på huven och vars frustande V8 gav mig gåshud. Den bilen var vad som fick mig motorintresserad på allvar, jag visste direkt att förbränningsmotorer var något av det bästa livet hade att ge och jag svor där och då att en dag äga en sån bil. Och nu gör jag det!!
View attachment 460858
Pontiac Firebird/Trans Am kanske inte är den allra mest upphetsande modellen av bil enligt många, men för mig är det det absolut mest nostalgiska och något av det coolaste som går att få i motorväg. Även om just mitt exemplar behöver en del fix för att bli lika fin som den jag såg där på macken i min ungdoms dagar så är den körklar och besiktigad kan användas utan problem, till skillnad från många av mina andra projekt. Men Nu ska jag bara köra och njuta, och någon gång när orken och gnistan till slut infinner sig så blir det hög prioritet på att få denna i finare skick Men ja, tekniskt sett är det ytterligare ett långtidsprojekt som sällar sig till de övriga... Men det skiter jag faktiskt i för såhär glad har jag inte varit på länge!!
Snyggaste färgsättningen alla kategorierVi hade en svart med guldörn på huven när jag var liten.
Själv hade jag samma dröm men gällande en svart honda med guldstripes.
Detta då farsan skjutsade mig på en sån när jag var några år gammal.
Har den fortfarande på näthinnan.
Köpte en andra sommaren efter hojkort och kommer aldrig göra mig av med den.
View attachment 460868
(Antagligen inte en 650 jag blev skjutsad på men såg ut så här i mitt huvud.)
Är inte det dom som använder pressen morgontjänst (eller vad det heter...)? Och dumpar paketet utanför dörren, där det kan bli stulet. Och så också blev. Wish bytte till dom. Vi blev osams efter det, Wish och jag, då jag aldrig godkänt den typen av leverans. Och jag sa upp kontakten med Wish efter det.Igår kom det hem med early bird, nästan aldrig hört talas om men verkar vara en kungbudfirma (för dom levererar no matter vad).
Äkta kinesium direkt från Kina via svensk sida där det lät som att dom leverera (o tillverka?) från baksidan men men. Billigt var det, blir kul att testa på något inte allt för hårt o jävligt:
(bilden är inte helt nykter)
Tycker early bird är jäkligt bra, går snabbt och det ligger i brevlådan före fan på morgonen, fast jag bor å andra sidan i en by långt ifrån dom stora huvudstråken med tjuvar.Är inte det dom som använder pressen morgontjänst (eller vad det heter...)? Och dumpar paketet utanför dörren, där det kan bli stulet. Och så också blev. Wish bytte till dom. Vi blev osams efter det, Wish och jag, då jag aldrig godkänt den typen av leverans. Och jag sa upp kontakten med Wish efter det.
Lobomatic? ?Igår kom det hem med early bird, nästan aldrig hört talas om men verkar vara en kungbudfirma (för dom levererar no matter vad).
Äkta kinesium direkt från Kina via svensk sida där det lät som att dom leverera (o tillverka?) från baksidan men men. Billigt var det, blir kul att testa på något inte allt för hårt o jävligt:
(bilden är inte helt nykter)
Är inte det dom som använder pressen morgontjänst (eller vad det heter...)? Och dumpar paketet utanför dörren, där det kan bli stulet. Och så också blev. Wish bytte till dom. Vi blev osams efter det, Wish och jag, då jag aldrig godkänt den typen av leverans. Och jag sa upp kontakten med Wish efter det.
Har man godkänt leveransalternativ där man lämnar utanför dörren så är det såklart helt ok. Jag lackade på Wish då dom själva tog sig den friheten gällande leverans, utan att inhämta godkännande. Så nu är det mest Amazon, och random ebay.Är inte det dom som använder pressen morgontjänst (eller vad det heter...)? Och dumpar paketet utanför dörren, där det kan bli stulet. Och så också blev. Wish bytte till dom. Vi blev osams efter det, Wish och jag, då jag aldrig godkänt den typen av leverans. Och jag sa upp kontakten med Wish efter det.
Lobomatic? ?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |