CBR1
Gudomlig sporthojare
Snygg i formen, påminner lite om JET som fanns på 80 talet.Hjälmen jag har är 4 år o i min värld rätt sliten i inredet så det blev en ny tocken häringa.. Exo R1 carbon.
View attachment 462490
Snygg i formen, påminner lite om JET som fanns på 80 talet.Hjälmen jag har är 4 år o i min värld rätt sliten i inredet så det blev en ny tocken häringa.. Exo R1 carbon.
View attachment 462490
Enormt bekväm och tyst o inte minst lätt.. Sedan kostar ett komplett inredde bara en 5 hunka att byta när det är dags att tvätta.Snygg i formen, påminner lite om JET som fanns på 80 talet.
Rimligt ändå...att kröna den allt dyrbarare tankningsriten med något propert.Ett tanklock till vetten ?
Har kollat på reklam om denna, ser ju bra ut och ska vara vibrationsdämpande. Om jag fatta rätt sätter du på ett hölje/fodral på telefonen som har fästet/snabbkopplingen på baksidan som du knäpper fast i hållaren på styret. Förstod inte riktigt vad som lossnade för dig? Är det inget att satsa på?Ett fäste för att kunna använda telefonen som navigator och få tips från Calimoto om resvägar. Funkade bra i 7-8 mil och sen släppte fästet från telefonen i sisådär 90-100 km/h. View attachment 461710
Det finns inte fodral till alla telefoner på marknaden och för de som saknas får man en pryl som ska sitta med dubbelhäftande tejp på telefonen. Den tejpen lossnade så fästet satt kvar, men telefonen gjorde inte det.Har kollat på reklam om denna, ser ju bra ut och ska vara vibrationsdämpande. Om jag fatta rätt sätter du på ett hölje/fodral på telefonen som har fästet/snabbkopplingen på baksidan som du knäpper fast i hållaren på styret. Förstod inte riktigt vad som lossnade för dig? Är det inget att satsa på?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |