SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Straffskatt, 6000kr.
Tack för ditt bidrag till mitt uppehälle som föräldraledig.Straffskatt, 6000kr.
Det var inte du som köpte yz 250 i Skellefteå för 5k?Inte idag men för några dagar sedan. Likadan hoj som jag en gång i tiden började åka cross mer seriöst på. Fast 33år gammal istället för 1år gammal. 1988 KX125.
Vågar du fortfarande åka på bakhjulet längs järnvägen med den då?Inte idag men för några dagar sedan. Likadan hoj som jag en gång i tiden började åka cross mer seriöst på. Fast 33år gammal istället för 1år gammal. 1988 KX125.
Det var inte du som köpte yz 250 i Skellefteå för 5k?
2002 med sprucken kopplingskåpa.Nej, 86an?
Vågar du fortfarande åka på bakhjulet längs järnvägen med den då?
Kommer ihåg ljudet, det var lite speciellt när det hoppade mellan slipersen.
2002 med sprucken kopplingskåpa.
Ok då behöver jag inte vara sur för att du köpte den framför näsan på mej??Va f-n! Nej, den skulle jag ha hämtat direkt om jag hade sett en sån.
Det var mellan rälsen som jag kom ihåg det. den sträckan var ju en allmän promenadväg för alla i området.Det där minns jag inte riktigt...
Vanligtvis körde jag ju i rågången/diket mellan gatan och järnvägen. Körde man där i diket så blev ju guppet över gångtunneln en utmaning som platåhopp, men utan flaggvakter var det lite väl spännande att verkligen verkställa hoppet. Och dessutom ganska mycket buskar och snår.
Klarar nog inte av att åka några längre sträckor bakhjul med 125 idag misstänker jag.
Än mindre skulle jag klara att göra det på de kanske 30 cm bredd man hade till godo av slipersena bredvid rälsen. Jag körde ju aldrig mellan rälerna eftersom det skulle ha blivit lite väl spännande att möta tåget då.
Sen höll jag vanligtvis väldigt hög fart då för att inte bli ikappkörd av tåget. Tror tåget på den tiden höll runt 70 km/h där så över den farten så behövde man ju inte se sig om över axeln.
Så jag tror inte jag gjorde några längre wheelisar just på slipersen.
Det var mellan rälsen som jag kom ihåg det. den sträckan var ju en allmän promenadväg för alla i området.
Vet inte om det var samma KX men på den tiden hade polisen arbetsskotrar och jag kom ihåg när polisen jagade din brorsa på älven samtidigt som polisen jagade honom, såg rätt kul ut.
En normal hade ju gjort allt för att köra ifrån på en så öppen yta men han ville göra det snyggt och gjorde det på bakhjulet.
Lite kaxigt för går det fel så hade han liksom varit busted direkt
Dags att starta motorsågenDet var inte idag jag köpte dom men 24 st solcellspaneler blev idag monterade på garagetaket, själva köpet gjorde jag för 13 veckor sedan.
View attachment 463919
Ja jag har lite väl mycket skuggande träd på andra sidan vägen men det är jag som äger det skogsskiftet.Dags att starta motorsågen
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|