Hur mycket kostade den?
Ser ut som 4 stycken 2TB körda i RAID0. Fabrikat och modell?Köpte upp mig på en 8GB ssd
Den syns som 4 st 2 Tb diskar, inget intelligent på kortet som kan vara raid tyvärrSer ut som 4 stycken 2TB körda i RAID0. Fabrikat och modell?
411:- ink frakt, WISHbutik nånstans, men köp nåt annat.....Hur mycket kostade den?
Öppna en sticka o kolla inuti
Ja inte skall jag ha någon sådan, tänkte mer att om den kostar 30:- så kan det ju vara värt det men med det priset så nää.411:- ink frakt, WISHbutik nånstans, men köp nåt annat.....
F*ck, ska vara 4x2TB naturligtvisJa inte skall jag ha någon sådan, tänkte mer att om den kostar 30:- så kan det ju vara värt det men med det priset så nää.
Man får ju en 128Gb billigare
Då blev det lite begripligt ändåF*ck, ska vara 4x2TB naturligtvis
Dom där är bra vi har en som e 20 år i stugan det har brunnit många dunkar flytande paraffin genom den.En kväll ute på altanen blev mycket trevligare med en fotogenvärmare på 2.2kw
En tusing på Jula.
Där ser man. En yngre släkting till rockkatten. Grattis!Fick besked om att jag fick plats i ett mc garage jag köat till. Och sålde Jaggan i fredags (extremt sorgligt). Så ja råkade spontanköpa en sån här, på nån kvart, via nätet, osett, med hemkörning... oopps. Tur jag är singel som faan ?
Måste beställa en tail tidy också för den där röven är större än min framtid.
View attachment 464420
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |