Har jag börjat med - 10 kg så det blev plast spork.. Men betydligt dyrare än jula a 10 spänn st?Ska bara optimera kilona runt midjan också
Har jag börjat med - 10 kg så det blev plast spork.. Men betydligt dyrare än jula a 10 spänn st?Ska bara optimera kilona runt midjan också
Vill man viktoptimera är det plast man skall köra på.Nä
Man måste verkligen ha optimerat packningen om nästa steg i jakten på de sista onödiga grammen att eliminera är titanspork
Ballhetsfaktorn är lätt 10g på titan!Vill man viktoptimera är det plast man skall köra på.
Dock är ballhetsfaktorn högre med titansporken och ballhetsfaktorn måste man alltid beakta.
Fast å andra sidan kanske man bör ta hållbarhetsfaktorn i beaktning också... Tänk om du befinner dig i absolut nöd och måste gräva dig ur ett kollapsat gruvschakt eller *insert annan valfri grävnödvändig situation här* och ditt enda hjälpmedel är din spork. Då tar jag nog hellre titansporken över plastvarianten alla dagar i veckanVill man viktoptimera är det plast man skall köra på.
Dock är ballhetsfaktorn högre med titansporken och ballhetsfaktorn måste man alltid beakta.
Vikten, tänk på vikten!Jag kommer att helgardera mig i framtiden genom att ta med en i plast och en i titan. Och så en i kolfiber såklart, om det går att få tag i sådan!
Glöm för bövelen inte snyltkåsa lätt åtkomlig!Jag kommer att helgardera mig i framtiden genom att ta med en i plast och en i titan. Och så en i kolfiber såklart, om det går att få tag i sådan!
Den ska i så fall vara i kolfiber. Tycker jag.Glöm för bövelen inte snyltkåsa lätt åtkomlig!
Njae, den typen av kåsa jag benämner snyltkåsa är ju en vikbar sådan som tar liten plats. Coolfiber är väl direkt obra att göra saker som ska vikas av.Den ska i så fall vara i kolfiber. Tycker jag.
Vikbar av coolfiber hade ju dock varit fränt utav bara fan Men som du säger, ett material och en applikation som inte gärna ingår giftermål... Vad finns det för fräna vikbara material? Titan tja, går kanske att vika en gång (med mycket möda och stort besvär) men sen lär det ju ha arbetshärdat till oanvändbarhet...Njae, den typen av kåsa jag benämner snyltkåsa är ju en vikbar sådan som tar liten plats. Coolfiber är väl direkt obra att göra saker som ska vikas av.
Edit:
Bushido svarar raskt när grisfingrarna mina författar inlägg lika snabbt som regeringen ser saker komma.
Hållbarhetsfaktorn är beaktad. Titansporken är det primära valet, främst på grund av ballhetsfaktorn även om hållbarhetsfaktorn väger in.Fast å andra sidan kanske man bör ta hållbarhetsfaktorn i beaktning också... Tänk om du befinner dig i absolut nöd och måste gräva dig ur ett kollapsat gruvschakt eller *insert annan valfri grävnödvändig situation här* och ditt enda hjälpmedel är din spork. Då tar jag nog hellre titansporken över plastvarianten alla dagar i veckan
Summa sumarum: Helt legitimt inköp oavsett vad
Nej!!!!!!Borde det inte finnas en friluftstråd där vi kan frottera oss i titansporkar, kolfiberkåsor och andra livsnödvändigheter?
Jo!Hållbarhetsfaktorn är beaktad. Titansporken är det primära valet, främst på grund av ballhetsfaktorn även om hållbarhetsfaktorn väger in.
När det kommer till kåsa är den klassiska vikkåsan svårslagen. Hittar någon den i kolfiber får ni gärna länka.
Borde det inte finnas en friluftstråd där vi kan frottera oss i titansporkar, kolfiberkåsor och andra livsnödvändigheter?
Och? Avundsjuk ?Vad är detta. Vuxna människor som skryter om vem som har "häftigast" barnbestick? ?
Fan menar du ? det är helt livsavgörande saker för oss som Åker 1000+ mil om året?Vad är detta. Vuxna människor som skryter om vem som har "häftigast" barnbestick? ?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|